וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מתמוגגים מהמנהיגות של כספי ובטוחים: זוסמן ירוויח מהספסול

27.12.2020 / 8:02

כספי סחט מחמאות מקלויארו: "נהדר גם כשהוא לא קולע". בקבוצה משוכנעים שסדרת החינוך לזוסמן לא תפגע בו: "יאניס מתייחס אליו כמו לשחקן בכיר מאוד"

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

שלוש שנים אחרי שעשתה זאת בפעם האחרונה, זכתה מכבי תל אביב אמש (שבת) בגביע ווינר בתום ניצחון דרמטי 84:86 על הפועל חולון בדרייב אין. הקבוצה של יאניס ספרופולוס זוכה בתואר הראשון שלה לעונת 2020/21, כשהיא מקווה שהוא לא יהיה האחרון.

הצהובים נראו לא טוב במחצית הראשונה ופיגרו כבר ב-13 הפרש נגד חולון, אלא שמחצית שנייה גדולה בהנהגתו של עומרי כספי, שקלע בה 3 שלשות בדרך לערב של 14 נקודות, הצליחה לסגור את הפער בדרך לניצחון. אנג'לו קלויארו עם 15 נקודות ו-6 ריבאונדים וסקוטי ווילבקין עם 14 נקודות ו-4 אסיסטים רשמו משחק טוב גם כן.

בסיום נראו אנשי מכבי מאושרים מהזכייה, כשעוזר המאמן ואסיליס ירגוטליס מטייל עם הגביע לחדר ההלבשה. "רצינו את הגביע הזה, היינו מאוד מרוכזים. בשנה שעברה הפסידו לירושלים בסוף המשחק, וזה כאב. לא רצינו לשבת בצד ולראות את הקבוצה השנייה מרימה את הגביע הפעם", סיכם אנג'לו קלויארו את התחושה והתייחס למשחק הלא פשוט שהיה, "אנחנו לא רוצים להיכנס לבורות ולהתחיל לחזור לרדוף נגד היריבות. חולון משחקת בצורה מסוימת, היא זורקת הרבה מאוד שלשות, כל השחקנים על המגרש יכולים לקלוע. הם קלעו באחוזים טובים מאוד הערב, אבל היה מאוד חשוב להישאר מפוקסים".

שחקן מכבי תל אביב עומרי כספי. דני מרון
מנהיג ופליימייקר. כספי בפעולה/דני מרון

עיקרי הדברים

  • במכבי תל אביב החמיאו לעומרי כספי אחרי הזכייה בגביע ווינר
  • בקבוצה בטוחים: הספסול של יובל זוסמן רק יעזור לנו בהמשך
  • זניט, ירושלים, דרבי: ההכנות לשבוע המאתגר מתחילות

הפורוורד, שבעונה שעברה חזר לרוטציה של הצהובים בשל הפציעה של עומרי כספי, סיפר על היכולת של חברו. "עומרי היה נהדר. אם הוא קולע ככה או לא, הוא הפליימייקר, הוא יודע למסור את הכדור והוא כל כך חכם, הוא שחקן נהדר. הוא מחפש את השחקן הפנוי, הוא לא מסוכן רק בקליעה, הוא מדבר עם השחקנים האחרים ומסביר להם, הוא פשוט שחקן חכם עם אייקיו גבוה".

בקבוצה מאמינים שלמרות העובדה שבשני המשחקים האחרונים בחר יאניס ספרופולוס "לרדת" על יובל זוסמן ולספסל אותו לדקות ארוכות, המהלך רק יגרום לשחקן לחזור טוב יותר בהמשך. "יאניס יודע מה הוא עושה עם יובל", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "הוא מתייחס אליו כמו לשחקן בכיר מאוד, והוא מצפה ממנו להרבה דברים".

הצהובים יחלו כבר היום בהכנות לקראת המשחק נגד זניט סנט פטרסבורג שיחל שבוע קשה של משחקים עבור הצהובים. אחרי המשחק בשלישי תפגוש מכבי את הפועל ירושלים בליגה ביום חמישי וביום ראשון הבא את הפועל תל אביב במסגרת רבע גמר גביע המדינה.

גם כספי היה מרוצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully