וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "היה לנו חשוב לזכות בתואר. זוסמן? עושה טעויות"

26.12.2020 / 23:23

מכבי תל אביב זכתה בגביע ווינר אחרי 84:86 מול חולון, היווני: "אני שופט את זוס לחומרה". דדאס: "חסרנו את השחקן הכי חשוב"

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שבת) 84:86 את הפועל חולון וזכתה בגביע ווינר. הצהובים זכו בתואר הראשון לעונת 2020/21 במשחק שנדחה מהקיץ בשל הקורונה.

עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב עם ג'ון דיברתולומאו. דני מרון
"מתחיל לחזור לעצמי". כספי/דני מרון

עומרי כספי אמר אחרי המשחק: "מתחיל לחזור לעצמי. לא שיחקתי 13 חודשים, המשחק האחרון ששיחקתי היה בתחילת נובמבר שנה שעברה, והשנה שיחקתי ב-23 בנובמבר, מאוד לא קל, הפציעה שעברתי היא אולי הכי קשה בספורט, פציעת סחוס, הרבה שחקנים לא חזרו מזה. בגדול, הרבה מחשבות אחרי המשחק, אמרתי ליאניס שאסור לקחת שום דבר מאליו, היו לי מחשבות אם אחזור לשחק כדורסל, אני מאוד שמח, היו לי דקות טובות היום, יאניס עושה עבודה מצוינת כדי לא להעמיס יותר מדי כדי שאוכל לשחק דקות משמעותיות לאורך כל העונה.

"אני צריך את המשחק, אם זה פיק אנד רול, ריבאונד התקפה, נוכחות הגנתית, לחטוף ולחסום, לקחת את הריבאונד. בגדול, אני משחק את המשחק, מנסה להיות אגרסיבי וגם לייצר לעצמי. אני מאמין שלאט לאט הכדור ייכנס. הדבר שהיה חשוב לי השנה זה להחזיר את מה שאבד עם החזרה שלי לאירופה, הקליעה מבחוץ. אני עובד על זה הרבה, מקווה להמשיך, זה יכול להוסיף לנו הרבה בשיטה שלנו, להוסיף אופציות לקבוצה".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס הוסיף: "כולם עזרו לקבוצה להגיע לנקודה הזאת. בשבילנו בעונה הזאת עם הקורונה ומה שקרה בתחילת העונה זה ברור שיותר חשוב לזכות בתואר הזה בדצמבר, זה כבר לא קדם עונה. לא התחלנו טוב את המשחק, הפסדנו ריבאונדים, איבדנו 9 כדורים במחצית הראשונה, הם קלעו 26-28 נקודות ברבע הראשון, חשוב מאוד ששמרנו על ריכוז במחצית הראשונה, התחלנו לשחק הגנה טובה, עצרנו אותם על 15 נקודות, והצורה שבה חזרנו למשחק הייתה קריטית לניצחון.

"בסוף הובלנו, לא נתנו להם קליעות מבחוץ, ושלחנו אותם לקו, שיחקנו חכם. חולון משחקת טוב מאוד לאחרונה, זאת הייתה יריבה קשה מאוד בשבילנו. ממחר נחשוב על זניט". על עומר כספי: "יש לי מערכת יחסים מצוינת עם עומרי. זה לא קל לשחקן לא לשחק שנה שלמה, ככה גם לזוסמן וג'ון דיברתולומאו, אני מאמין בהם ומנסה למצוא את הדרך הטובה ביותר להחזיר אותם לקצב". על יובל זוסמן אמר: "אני אוהב את יובל, הוא הילד שלי, אני מצפה ממנו לא לעשות טעויות, אבל לאחרונה הוא עושה טעויות. אני שופט אותו בחומרה". היווני המשיך ואמר: "המשחק הזה היה על תואר, כל משחק הוא חשוב בשבילנו, יש לנו משחקים קשים עכשיו, אנחנו צריכים להיות מרוכזים מאוד".

סטפנוס דדאס מאמן הפועל חולון. דני מרון
"אי אפשר להשקיע הרבה אמוציות בדצמבר". דדאס/דני מרון

מאמן חולון סטפנוס דדאס: "לפני המשחק באתי עם מנטאליות שזה תואר גדול, הפסדנו ועכשיו אמרתי להם שזה טורניר פתיחת עונה. אי אפשר להשקיע הרבה אמוציות בדצמבר, איך שנסיים את העונה במאי זה מה שיגיד עלינו הכול. נלמד מזה הרבה. אמרתי לשחקנים שאני גאה בהם, שיחקנו בלי השחקן הכי חשוב לאינטנסיביות של מכבי, ולא היה לנו פתרונות בדקות מסוימות. זה לא תירוצים, אמרתי לשחקנים שזה חשוב להתכונן עכשיו להפועל תל אביב ונרצה לשחק בשביל האוהדים שלנו, הם דחפו אותנו ביציאה שלנו לכאן, כעת נרצה לנצח בשבילם.

"בצורה ששיחקנו, השחקנים נהנים, התקפית והגנתית, היריבה לא יכולה לעשות יותר מדי נגדנו. הם התכוננו יותר טוב מהמשחק הקודם, גרמו לנו בעיות. ברגע שהם העלו אינטנסיביות זה הפך את המשחק, זה ייתן לנו ביטחון אם נשתמש בזה בצורה הנכונה. לא קל לבחור ארבעה זרים, אסתכל בדירה שלי על הפועל תל אביב ואצטרך לקבל החלטה. אל תאכלו פיצה ותבקרו את המאמנים בקלות כל כך. אני תמיד חושב על היום של מחר, צריך לשמור על כולם מרוצים, זה לא קל. צריך לתת קצת מקום למאמנים, אנחנו לא טיפשים, אנחנו מנסים את מה שהכי טוב לקבוצה. אם כריס לא כשיר לחלוטין, לא אסכן אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully