וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברוך הבא ל-NBA": בוושינגטון בטוחים שהערב המתסכל של אבדיה הוא רק "כאבי גדילה"

הרוקי הישראלי נקלע לבעיית עבירות ו"קיבל שיעור" מארון גורדון בהפסד לאורלנדו: ברוקס ניסה לעודד, תומאס בריאנט סומך עליו שיתאושש וילמד, בראדלי ביל מחכה ליותר דקות שלו, וכתבי הוויזארדס מעודדים מהאופי שהפגין. וגם: ה"זעם" על השופטים והמאמץ של ווסטברוק לערב אותו

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

בוושינגטון משוכנעים: המשחק המתסכל של דני אבדיה בהפסד 130:120 של וושינגטון לאורלנדו הלילה (בין שבת לראשון), רק יהפוך אותו לטוב יותר בעתיד. הרוקי הישראלי שוב קיבל קרדיט ופתח בחמישייה, אבל נקלע לבעיית עבירות מוקדמת, התקשה בשמירה על ארון גורדון, וסיים עם 5 נקודות, 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ב-15 דקות.

אבדיה אמנם שמר על 100 אחוזים מהשדה מהעונה (ונותר על 0 אחוזים מהעונשין עם שתי החטאות בשני המשחקים), אבל הפעם לא הצליח להטביע חותם של ממש על המשחק, וגם כששיחק לא היה מעורב מספיק בהתקפה ובהגנה.

"ברוך הבא ל-NBA. בליגה הזאת, יש גם ימים כאלה. מחר יום חדש, משחק חדש, ויש הזדמנות לתקן", ניסה מאמן וושינגטון סקוט ברוקס לעודד את אבדיה בסיום. החבר לקבוצה תומאס בריאנט אמר ש"דני הולך לקחת את המשחק הזה וללמוד ממנו להמשך. אין לי שום ספק לגבי זה".

"זה קשה, אבל יש לו את הגב שלנו", הוסיף בריאנט. "אלה בסך הכול כאבי גדילה, כולנו חווינו אותם בעבר. הוא יעבוד הרבה יותר קשה עכשיו, והוא ילמד מזה.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ארון גורדון, אורלנדו מג'יק. AP
שיעור חשוב להמשך. דני אבדיה מול ארון גורדון/AP

הוויזארדס הרגישו שהיו זקוקים ליותר דקות של אבדיה, מה שנמנע ממנו בשל בעיית העבירות שרדפה אותו לאורך כל המשחק. "נאלצנו לשחק בכמה הרכבים מאולתרים בגלל בעיית העבירות של דני וההיעדרות של רוי (האצ'ימורה)", אמר בראדלי ביל, שגם 39 הנקודות שלו לא סידרו לוויזארדס ניצחון בכורה העונה. "אנחנו חייבים לקחת את הרגעים הקשים האלה ולהתמודד איתם טוב יותר, ללמוד איך להמשיך הלאה. יש לנו קבוצה מחויבת שרוצה ללמוד ורוצה להשתפר".

ביל משוכנע ש"הדברים הולכים להיראות אחרת מאשר במשחק הזה. ברטאנס יוכל לשחק יותר דקות, רוי האצ'ימורה יחזור, דני לא יהיה בבעיית עבירות ויוכל לשחק יותר. זה ייראה אחרת לגמרי".

הכתבים של אורלנדו, לעומת זאת, התרשמו מ"השיעור" שארון גורדון העניק לאבדיה כשהדביק לו שלוש עבירות, וגם בוושינגטון הסכימו שאבדיה יכול להשתמש בערב המתסכל כחוויה לימודית.

"היעילות של אבדיה שובשה בגלל בעיית העבירות. הוויזארדס נאלצו להסתדר בלעדיו וללא רוי האצ'ימורה, וכך נותרה למעשה במשך רוב המשחק ללא שני הפורוורדים המובילים שלה", ניתח הכתב צ'ייס יוז מרשת NBC. "העבירות של אבדיה לא היו מפתיעות. רוקיז שנקלעים לבעיית עבירות זו בעיה נפוצה למדי ב-NBA. הרבה שחקנים צעירים מתקשים לשמור מבלי לבצע עבירות, כי השיפוט ב-NBA שונה מבכל מסגרת אחרת. אתה חייב ללמוד על מה שורקים ועל מה לא, וכמה שונה היחס שמקבלים שחקנים מסוימים. קוראים לזה 'שריקות של כוכבים'".

עוד בוואלה!

בכורה ביתית פושרת לדני אבדיה: 5 נקודות ב-15 דקות בהפסד וושינגטון לאורלנדו

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על מרקל פולץ, אורלנדו מג'יק. AP
צריך ללמוד את החוקים הלא כתובים ב-NBA. אבדיה בהגנה/AP

יוז הוסיף ש"אחת התכונות הכי טובות של אבדיה זו היכולת להפריע לזריקות מבלי לבצע עבירות. ברור שיש לו חוש לזה, לכן אפשר לצפות שהוא ילמד ממה שקרה לו נגד אורלנדו ויתקן את זה במהירות".

כך או כך, וושינגטון מבינה שההגנה והאגרסיביות שלה עדיין לא ברמה מספקת, במיוחד לא בסיומות של משחקים. בראדלי ביל אמר ש"אנחנו צריכים להיות הרבה יותר אגרסיביים, הרבה יותר קשוחים. טרוי (בראון) וג'רום (רובינסון) חייבים לעלות למגרש קשוחים יותר. אני חושב שנשתפר גם בתחום הזה".

ראסל ווסטברוק, אגב, האשים את עצמו בהפסד. "עשיתי הרבה בולשיט. אני חייב להיות טוב יותר, חייב לקבל החלטות טובות יותר. הגענו לשני משחקים צמודים, והפסדנו את שניהם. יש הרבה מה ללמוד מזה", אמר בסיום.

השלשה בדקות האחרונות הוכיחה הרבה אופי

"דני היה עצבני על השופטים. ווסטברוק וביל ניסו לערב אותו בהתקפה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully