וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכורה ביתית פושרת לדני אבדיה: 5 נקודות ב-15 דקות בהפסד וושינגטון לאורלנדו

הרוקי הישראלי נקלע לבעיית עבירות, לא נכנס למשחק ולמרות שהוסיף 3 ריבאונדים ו-2 אסיסטים ונותר ללא החטאה מהשדה העונה, סיים ערב מאכזב במשחקו הרשמי הראשון באולם הביתי. זה הסתיים בהפסד 130:120 למרות 39 נקודות של בראדלי ביל וטריפל דאבל של ראסל ווסטברוק

צפו בדני אבדיה מדבר אחרי הופעת הבכורה שלו ב-NBA/עריכת וידאו: ניר חן

הבכורה הרשמית של דני אבדיה באולם הביתי של וושינגטון לא האירה לו פנים. הרוקי הישראלי אמנם פתח שוב בחמישייה בהפסד 130:120 לאורלנדו, אבל נקלע לבעיית עבירות מהירה, לא הצליח להיכנס למשחק וסיים אותו עם 5 נקודות, 3 ריבאונדים ושני אסיסטים ב-15 דקות.

אבדיה נראה לא רע בדקות בהן היה על המגרש, אבל בכל פעם שהצליח לייצר התחלה של מומנטום, הודבקה לו עבירה שהורידה אותו לספסל. הוא עשה מהלך יפה של סל ועבירה וסיפק אסיסט לשלשה של אייזק בונגה בדקות הפתיחה, אבל ביצע שתי עבירות מהירות וירד לנוח אחרי שלוש דקות. כשחזר בתחילת הרבע השני, הדביק לו ארון גורדון עבירה שלישית, ואבדיה שוב מצא את עצמו על הספסל עד המחצית.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, מול ארון גורדון, אורלנדו מג'יק. AP
מצ' אפ לא קל. אבדיה מול ארון גורדון/AP
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס, שומר על מרקל פולץ, אורלנדו מג'יק. AP
לא הצליח לשרוד על המגרש לאורך זמן. אבדיה מנסה לעצור את מרקל פולץ/AP

ברבע השלישי אבדיה התחיל להיכנס לעניינים עם כמה פעולות טובות, כלשם שינוי הוא גם יוזם מהלכים בהתקפה. אבל אז נשרקה לחובתו עבירה רביעית, והוא שוב נשלח לספסל על ידי סקוט ברוקס. עד הסיום הספיק אבדיה לחזור לזמן קצר ולקלוע שלשה שהשאירה אותו על על 3 מ-3 מחוץ לקשת מפתיחת העונה, אבל לא הרבה מעבר לזה.

החלק המדאיג בהפסד של הוויזארדס: הוא הושג למרות משחק שיא של בראדלי ביל, שלהט עם 39 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ראסל ווסטברוק סבל מיום התקפי חלש עם 15 נקודות ב-6 מ-19 מהשדה, אבל הגיע לטריפל דאבל כשהוסיף 15 ריבאונדים ו-12 אסיסטים. איכשהו, זה לא הספיק לוויזארדס במשחק מול מי שעשויה להיות יריבה ישירה על הכרטיס לפלייאוף במזרח. את המנצחת הובילו טרנס רוס עם 25, ניקולה ווצ'ביץ' עם 22 ו-17 ריבאונדים ומרקל פולץ עם 21 ו-7 אסיסטים.

אבדיה יקבל צ'אנס לספק משחק טוב יותר מול אותה יריבה תוך 24 שעות, כשוושינגטון תארח את אורלנדו שוב הלילה (בין ראשון לשני) באותה שעה ובאותו מקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully