וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.12: אמבפה ממשיך לקרוץ לריאל מדריד, אוזיל ימצא עצמו ביובנטוס?

כוכב פ.ס.ז' מסרב להאריך את חוזהו שיסתיים ב-2022, הקשר המנודה של ארסנל מנהל מגעים עם הגברת הזקנה, פלקאו עשוי לעבור ל-MLS

צפו ב-1:3 של ארסנל על צ'לסי בדרבי הלונדוני/ספורט 1

העברות

* כריסטיאן גרוס מונה למאמן שאלקה החדש וחתם עד תום העונה. השוויצרי בן ה-66, שאימן בעבר את גראסהופר, טוטנהאם, פ.צ. באזל, שטוטגרט, יאנג בויז, אל אהלי וזמאלק, אמר: "אנחנו חייבים לחשוב איך אנחנו כובשים שערים ומשיגים תוצאות. אני רוצה לראות את ההתלהבות של השחקנים כל הזמן".

שמועות

* על אף פיטוריו של תומאס טוכל והחלפתו הצפויה במאוריסיו פוצ'טינו, בספרד טוענים שמעמדו של קיליאן אמבפה בפריז סן ז'רמן מעורער. על פי דיווח ב"אס", הכוכב עדיין לא שידר לראשי המועדון שהוא מעוניין להאריך את חוזהו, שנגמר ב-2022, ושוקל ברצינות לעזוב לליגה חזקה יותר - ספרד או אנגליה. אם אכן יחליט שלא לחדש את חוזהו, ריאל מדריד תהיה הפייבוריטית להחתימו.

* ליברפול הציעה לפני מספר שבועות חוזה חדש לג'ורג'יניו ויינאלדום, ההולנדי ביקש זמן לחשוב.

* רדמאל פלקאו עשוי לעזוב את גלאטסראיי בינואר הקרוב ולהצטרף ל-MLS.

* לפי "טוטוספורט", מסוט אוזיל ניהל לאחרונה שיחות עם יובנטוס, שמחכה שארסנל תפחית מתג המחיר של הקשר המנודה.

* ב"מארקה" מדווחים: לוקה מודריץ' סיכם על חוזה חדש בריאל מדריד לעונה נוספת. החוזה המקורי של מודריץ' מסתיים בקיץ 2021 והחוזה החדש ישאיר אותו לפחות עד קיץ 2022, עשור מאז שהצטרף מטוטנהאם ב-2012.

* האם ריקי פוץ' השתכנע לעזוב את ברצלונה? בקטלוניה טוענים שהשחקן שמיובש תחת רונאלד קומאן מוכן כעת לעבור בהשאלה, כאשר ריאל בטיס מעוניינת בו.

* ב"קאלצ'יו מרקטו" האיטלקים טוענים: קבוצות בסין מנסות לפתות את חואן קוואדרדו להצטרף אליהן בינואר. יובנטוס מצידה לא מוכנה למכור את המגן הימני שנמצא בעונה מצוינת.

* ב"מירור" טוענים שריאל מדריד מעוניינת בפיל פודן הכישרון הצעיר של מנצ'סטר סיטי ותנסה להחתים אותו בקיץ.

* פריז סן ז'רמן שוקלת להציע את לאנדרו פראדס לאינטר בתמורה לכריסטיאן אריקסן. עם זאת, בצרפת טוענים שמאוריסיו פוצ'טינו, שצפוי להתמנות למאמנה של אלופת צרפת, לא מעוניין לצרף את אריקסן אם זה כרוך בעזיבתו של פארדס.

* שאלקה תהיה מוכנה למכור את אוזן קבאק כדי לגייס כסף לחיזוק בינואר. ליברפול ומנצ'סטר יונייטד מעוניינות בבלם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
כריסטיאן אריקסן שחקן אינטר. AP
יחבור אל פוצ'טינו בפ.ס.ז'? אריקסן/AP

* אתלטיקו מדריד שוקלת לפנות לארסנל על מנת לשאול ממנה את איינזלי מייטלנד ניילס. הקולצ'ונרוס חסרים בשבועות הקרובים את קירן טריפייר, שהושעה בשל עבירה על חוקי ההימורים באנגליה ומייטלנד ניילס, שיכול לתפקד גם כמגן, הוזכר כאופציה למלא את מקומו.

* המעבר של דקלן רייס לצ'לסי הוא שאלה של מתי ולא של אם, לפי העיתונאי דייויד אורנסטיין. האחרון טוען שפרנק למפארד מעוניין מאוד בקשר ווסטהאם ויפעיל לחץ כדי לסגור את העסקה כבר בינואר.

* באנגליה טוענים שארסנל מעוניינת בקשר בורוסיה דורטמונד יוליאן בראנדט, זאת לאחר שלא הצליחה לצרף את חוסם עוואר ודומיניק סובוסלאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully