וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאקה: "השער שלי היה מכוון", למפארד: "השחקנים צריכים לקחת אחריות"

הקיצוני של ארסנל טען שהשער שלו לא היה במזל, ארטטה: "מקווה שזו תהיה נקודת המפנה". מאמן צ'לסי זעם: "זה לא מספיק טוב"

צפו ב-1:3 של ארסנל על צ'לסי בדרבי הלונדוני/ספורט 1

ארסנל חזרה לנצח אחרי שבעה משחקי ליגה ברציפות ועשתה את זה הכי מתוק שיש עם 1:3 בדרבי מול צ'לסי. שערים של אלכסנדר לקאזט (34 בפנדל), גרניט ג'אקה (44) ובוקאיו סאקה (56) סידרו לתותחנים ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית בהם הם נמצאים כעת. טמי אברהם צימק בדקה ה-85, ז'ורז'יניו החמיץ פנדל בדקה ה-91.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
סוף סוף ארסנל ניצחה. ארטטה/רויטרס

המספרים

* צ'לסי הפסידה בשלושת משחקי החוץ האחרונים שלה בפרמיירליג, לראשונה מאז 2019.

* גרניט ג'אקה כבש תשעה שערים במדי ארסנל, שבעה מהם היו מחוץ לרחבה.

* טימו ורנר לא הצליח לכבוש שער בעשר ההופעות האחרונות שלו בכל המסגרות בצ'לסי. זה היובש הארוך ביותר בקריירה שלו מאז שלא מצא את הרשת ב-12 משחקים ברציפות בין מרץ לספטמבר 2016.

* ז'ורז'יניו כבש את שמונת הפנדלים הראשונים שלו כשחקן צ'לסי ומאז החמיץ שלוש בעיטות משישה ניסיונות.

בוקאיו סאקה שחקן ארסנל. רויטרס
זה היה מכוון? באמת? סאקה/רויטרס

בוקאיו סאקה טען שהשער שלו היה מכוון ואמר: "ראיתי את מנדי מחוץ לשער וחשבתי שאני יכול להקפיץ מעליו. אנחנו מרגישים שאנחנו קבוצה טובה שסבלה מחוסר מזל עם התוצאות ועם כרטיסים אדומים, אבל זה ניצחון חשוב לביטחון שלנו. זה היה קשה ומסוכן, אבל הצלחנו לצאת מזה ואנחנו מנסים את הכי טוב שלנו. גדלנו אחד עם השני, כל השחקנים הצעירים רוצים לשחק ולהראות את התשוקה שיש להם כלפי המועדון, אנחנו רוצים לשמח את האוהדים".

מאמן ארסנל מיקל ארטטה: "זה ניצחון גדול בשבילנו. היינו מאוכזבים מאוד מהתוצאות האחרונות ולא באותה רמה מההופעות שלנו. השחקנים שלנו סבלו והאוהדים שלנו סבלו. אין יותר טוב מלנצח בדרבי לונדוני מול צ'לסי בבוקסינג דיי. אני מקווה שזו תהיה נקודת המפנה מבחינתנו. אני יודע שהשחקנים שלי יכולים לשחק ברמה הזו. אנחנו יודעים שצ'לסי קבוצה טובה מאוד, אבל אנחנו היינו טובים יותר ברגעים החשובים במשחק. הפציעות, הקורונה, לשחק כל פעם עם עשרה שחקנים, אתה מתחיל לחשוב על מה צריך לעשות כדי לנצח במשחק. נחמד לתת משהו בחזרה לאוהדים כי אני יודע שהם מאוכזבים מאוד. התחלנו טוב את המשחק והיינו דומיננטים, זה נותן לקבוצה ביטחון. בואו נמשיך, יש לנו עדיין הרבה דברים שאנחנו צריכים לשפר".

ארטטה הוסיף ואמר: "התוצאה היא הדבר הכי חשוב היום, היינו זקוקים מאוד לניצחון הזה. היינו חסרי מזל ומתסוכלים מהתוצאות שלנו בשמונת השבועות האחרונים, אז זה יום גדול בשבילנו. הרוח של השחקנים לפני המשחק הייתה חיובית מאוד, הם רצו את זה מאוד. אני מרוצה בשביל האוהדים והשחקנים".

פרנק למפארד מאמן צ'לסי עם אנגולו קאנטה. רויטרס
כעס מאוד אחרי המשחק. למפארד/רויטרס

מאמן צ'לסי פרנק למפארד אמר: "במחצית השנייה הראינו כדורגל טוב ולחץ, אבל זה היה מאוחר מדי. במחצית הראשונה היינו חלשים מאוד והכנסנו את עצמנו לבור עמוק מדי. אי אפשר להגיע למשחק בפרמיירליג בלי מספיק אנרגיה ותשוקה. כשאתה משחק מתחת לרמה, אז דברים הולכים נגדך כמו השער הזה של סאקה. אלה החיים. ביום אחר היינו אולי כובשים את הפנדל וחוזרים למשחק, אבל זה לא היום שלנו. טעינו הרבה היום. זה לא מספיק טוב. אני אקח אחריות על מה שקורה בחוץ, אבל השחקנים גם צריכים לקחת אחריות. המסר היה ברור - ארסנל קבוצה מסוכנת. כשאתה משחק ב-70%-60% יכולת, אז לא תנצח יותר מדי. אני כועס כי אני רוצה לנצח. הייתה לנו הזדמנות לעלות אל המקום השני. אתה מקבל מה שמגיע לך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully