וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש אחרי התיקו של יונייטד: "שמחתי לראות בחדר ההלבשה את החבר'ה מאוכזבים"

כוכב מנצ'סטר יונייטד, שהמיקרופונים שמעו אותו מתגאה בבישול המצוין, מבהיר שקבוצתו לא מרוצה מהנקודה ב-2:2 מול לסטר. פול סקולס עוקץ את ההגנה

תקציר ה-2:2 של לסטר סיטי מול מנצ'סטר יונייטד/ספורט 1

רגשות מעורבים במנצ'סטר יונייטד: השדים האדומים חזרו הערב (שבת) מלסטר עם 2:2 בקרב צמרת במגרש חוץ לא פשוט, אבל למרות הנקודה אולה גונאר סולשיאר וחניכיו מרגישים שאיבדו שתיים, אחרי שהובילו פעמיים ואיבדו פעמיים את היתרון. סולשיאר כבר ראה את המקום השני ביד עם ניצחון חוץ 11 ברציפות בפרמיירליג, אבל לסטר סיטי, שלא ניצחה את יונייטד כבר יותר משש שנים, הצליחה להשוות בדקה ה-85, לעצור לה את הרצף ולשמור לפחות זמנית על המקום השני עם תיקו ראשון העונה.

מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש. רויטרס
10 שערים ו-6 בישולים העונה. פרננדש/רויטרס
ברונו פרננדש שחקן מנצ'סטר יונייטד חוגג שער. רויטרס
לא מרוצה מתיקו. פרננדש/רויטרס

ברונו פרננדש, הקשר הפורטוגלי ששינה את גורלה של יונייטד מאז שהגיע, סיים את המשחק עם בישול ושער (עומד העונה על 10 שערים ו-6 בישולים), וכעת המאזן שלו עומד על 31 שערים ובישולים (בסך הכול) ב-28 משחקי ליגה מאז שהגיע. מרכוס רשפורד כבש את השער הראשון (23) במשחק אחרי שפרננדש הסיט לו יפה את הכדור והותיר לבד מול שמייכל. המיקרופונים שלצד המגרש שמעו את פרננדש אומר אחרי השער לרשפורד "ראית את הבישול שלי? ראית?", ופרד שמגיע לחגוג מטיל ספק בכוונה שלו ואומר בציניות תוך כדי חגיגה "חרא בישול!".

אבל מה שיכול להדאיג את יונייטד זה הרפיון ההגנתי: הארווי בארנס השווה בדקה ה-31 בבעיטה מרחוק, אחרי שהתנהל לבדו מרחק 20 מטר מהשער, והפרשן פול סקולס עקץ את השומר שלו סקוט מקטומיניי ואמר עליו: "נראה שהוא לקח ברצינות מדי את כל הקטע של הריחוק החברתי".

עוד בוואלה!

ראשון באנגליה: קלופ וליברפול ישמרו על הסטטיסטיקה?

לכתבה המלאה

לאחר מכן פרננדש כבש (79) אחרי בישול יפה של אדינסון קבאני, אבל לסטר השוותה (85) משער עצמי של אקסל טואנזבה כשההגנה של יונייטד מתקשה להרחיק כדור רוחב. "מאכזב שלא ניצחנו, כי היו לנו הזדמנויות גדולות", אמר סולשיאר בסיום, "יכולנו לגמור את המשחק, אבל שיחקנו מול קבוצה מסוכנת, והשער של ורדי פשוט מראה את האיכויות שלו. נקודה זה לא התוצאה הכי גרועה, ועדיין אנחנו מאוכזבים שלא ניצחנו מול יריבה חזקה". על ההגנה שלו אמר סולשיאר: "את שני השערים היינו צריכים לסגור מהר יותר. את הראשון ללא ספק, ואת השני היינו צריכים למנוע את כדור הרוחב. תמיד אתה מסתכל על שערים שספגת, ועל מה יכולת לעשות טוב יותר".

פרננדש אמר אחרי התיקו: "שמחתי מאוד לראות שאחרי המשחק נכנסתי לחדר ההלבשה וראיתי את כולם מאוכזבים, כולם מדברים על זה שהיינו צריכים לעשות דברים טוב יותר. ככה אתה מייצר מנטליות ווינרית, אנחנו לא שמחים עם הנקודה הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully