וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה - הפועל באר שבע: מיגל ויטור עשוי לפתוח

הבלם שחזר מפציעה ושיחק כמחליף ביום רביעי, מועמד להרכב יחד עם אקולטסה שנמצא שלילי לקורונה בבדיקה נוספת. אדרי: "חייבים נקודות כדי להתרחק מהתחתית" (א', 20:30, ספורט 1)

מחזור 13הסתיים27/12/2020
בני יהודה תל-אביב
    0
    • (69) באריירו
    • (87) ז'וסוואה
    הפועל באר שבע
    תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

    בני יהודה

    אחרי נקודה אחת מ-12 האחרונות, בבני יהודה מקווים להתאושש מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) במשחק הביתי מול הפועל באר שבע והאקס יוסי אבוקסיס. המאמן הזמני כפיר אדרי צריך להסתדר גם הפעם ללא אליסון דוס סנטוס, עמית זנטי וניב זריהן הפצועים, ולקראת המשחק אמר לאתר הרשמי: "הפצועים מקצרים לנו את הרוטציה בשלב זה, אבל בלי קשר לחיזוק שיגיע בינואר, אפשר לומר שהם יהיו חיזוק משמעותי כשיחזרו בחודש הקרוב. עד שזה יקרה, שאר השחקנים צריכים להבין שאנחנו חייבים להתחיל לצבור נקודות כדי להתרחק מהתחתית. אני מאמין שנעשה את זה".

    שחקן בני יהודה דן מורי. מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי
    יתאושש מהמשחק בחיפה? דן מורי/מאור אלקסלסי, מאור אלקסלסי

    הפועל באר שבע

    בצד השני, הפועל באר שבע קיימה הבוקר את האימון המסכם לקראת המשחק בבלומפילד. אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, במועדון מקווים להשיג שלוש נקודות כדי להישאר צמודים לחלק העליון של הטבלה. אלטון אקולטסה שנמצא שלילי לקורונה גם בבדיקה נוספת שערך, שב כבר אתמול להתאמן והוא צפוי לפתוח בהרכב מחר אחרי שנעדר מהמשחק האחרון. גם מיגל ויטור, שנכנס כמחליף במשחק האחרון אחרי ששב מפציעה ארוכה, עשוי לפתוח.

    עוד בוואלה!

    דור מיכה הוצע, בהפועל באר שבע מתלבטים

    לכתבה המלאה
    שחקן הפועל באר שבע אלטון אקולטסה. דני מרון
    חזר להתאמן כרגיל. אלטון אקולטסה/דני מרון

    טריוויה

    * זה יהיה המפגש ה-92 בין הקבוצות בליגה הבכירה. עד כה היו להפועל באר שבע 35 ניצחונות, לבני יהודה 24 ועוד 32 משחקים הסתיימו בתיקו.

    * מאז שעבר מבני יהודה להפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס ניצח את האקסית בליגה ובחצי גמר גביע המדינה. גם עם סכנין לא הפסיד לבני יהודה, אלא רק עם הפועל תל אביב בדצמבר 2012 (2:1).

    * בני יהודה השיגה רק נקודה אחת בארבעת המחזורים האחרונים וכבשה במהלכם רק שער אחד. בשבעת המחזורים האחרונים יש לה חמישה הפסדים ושלושה שערים בלבד.

    * בני יהודה מובילה את טבלת האדומים עם שלושה מורחקים עד כה, בעוד הפועל באר שבע עדיין לא ספגה העונה כרטיס אדום (היחידה פרט למכבי חיפה)

    הרכבי הקבוצות

    שופט: ארז פפיר
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully