וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: דור מיכה הוצע, בקבוצה מתלבטים

26.12.2020 / 9:38

קשר אנורתוזיס עדיין מקווה לחזור למכבי תל אביב אבל ההערכה היא שהסיכוי שזה יקרה נמוך, ולכן נציגיו בודקים אופציות נוספות בישראל. אלטון אקולטסה חזר לאימונים וצפוי לפתוח נגד בני יהודה (ראשון, 20:30, ספורט 1), גם ויטור אמור להיכלל בהרכב

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

דור מיכה הוצע להפועל באר שבע, שתחליט בימים הקרובים אם להיכנס למשא ומתן כדי לצרפו. קשר אנורתוזיס פמגוסטה מקווה עדיין לחזור למכבי תל אביב בחלון ההעברות שייפתח בחודש הבא, ואוהדי הקבוצה פתחו עצומה וקוראים לבעלים מיטש גולדהאר להחזירו, אבל ההערכה היא שהסיכוי שזה יקרה לא גבוה.

לכן במקביל בודקים בסביבתו של מיכה אופציות נוספות ולצד בית"ר ירושלים שגם מתעניינת, הוצע הקשר להפועל באר שבע. הדרומיים רוצים להתחזק בחלון ההעברות וכבר פתחו במגעים כדי לצרף את חאתם עבד אלחמיד ואולי אף להחליף את אחד הזרים שלהם.

שחקן הפועל באר שבע חאתם עבד אלחמיד מול שחקן מכבי תל אביב דור מיכה. ברני ארדוב
ישתפו פעולה בבאר שבע? דור מיכה עם חאתם עבד אלחמיד/ברני ארדוב

בתוך כך יקיימו הבוקר בקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1) מול בני יהודה. אחרי ההפסד למכבי פתח תקוה, רוצים במועדון לנצח את האקסית של יוסי אבוקסיס על מנת להישאר צמודים לחלק העליון של הטבלה. אלטון אקולטסה שנמצא שלילי לקורונה גם בבדיקה נוספת שערך, שב כבר אתמול להתאמן והוא צפוי לפתוח בהרכב מחר אחרי שנעדר מהמשחק האחרון. גם מיגל ויטור, שנכנס כמחליף במשחק האחרון, אחרי ששב מפציעה ארוכה, מועמד לפתוח.

הרכב משוער: אוהד לויטה, דוד קלטינס, לואי טהא, מיגל ויטור, דודי טויטו, מריאנו באריירו, תומר יוספי, ז'וזואה, סינטאיהו סלליך, אלטון אקולטסה, ג'ונתן אגודלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully