וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "המשחק הזה הוא אמירה מבחינתו". אבוקסיס: "היינו יותר טובים"

23.12.2020 / 22:22

מאמן מכבי פתח תקוה התמוגג מהניצחון: "דיברנו על זה שלא נסתפק בבינוניות ונעביר עוד עונה. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בארץ". מאמן באר שבע: "רצינו יותר מדי לכבוש ונענשנו"

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:1/ספורט 1

לא מעט תסכול נרשם הערב (רביעי) בקרב אנשי הפועל באר שבע לאחר שהקבוצה של יוסי אבוקסיס ספגה שער בתוך תוספת הזמן וירדה מנוצחת 2:1 מול העולה החדשה מכבי פתח תקוה. השחקנים של גיא לוזון לעומת זאת חגגו לא מעט על כר הדשא לאחר שנקמו במחזיקת הגביע על ההפסד בגמר ועל הדרך קטעו רצף של שני הפסדים עם ניצחון שמשאיר אותם במקום השני, במרחק של שש נקודות ממכבי חיפה שבפסגה.

ז'וזואה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
הפסד מתסכל. ז'וזואה/ברני ארדוב

גיא לוזון נראה נרגש מאוד בסיום ואמר: "היה דיבור לפני המשחק שהמשחק הזה הוא לא רק על שלוש נקודות. הוא משחק של לאן מועדות פנינו - להיות בינוניים או לעשות שדרוג ולנצח קבוצה מצוינת כמו באר שבע. ידענו שזו תהיה אמירה לנצח כאן. השחקנים נתנו את כל כולם. ידענו שגם פה הסבלנות תנצח, ידענו שבאר שבע תלך על כל הקופה ויהיו לנו שטחים והזדמנויות לכבוש".

"כרגע אנחנו רואים לטווח הקצר מאוד. יש לנו בעוד שלושה ימים משחק מול סכנין, אבל זו קבוצה מצוינת. צריך להישאר צנועים, ממוקדים והכי חשוב להאמין בעצמנו".

על השחקנים הצעירים המוכשרים: "אני לא האיש לכותרות והצהרות. אנחנו הקבוצה הכי צעירה בארץ שרצה והתחשלה והשיגה את היעדים שלה - עליית ליגה וגמר גביע. זו קבוצה שממשיכה להתפתח ולהתקדם וזה הכי חשוב".

ליאל עבדה שהצטיין עם שער ובישול: "ידענו שיהיה פה משחק קשה. אני משתדל פחות להתעסק ביריבה, אלא רק במה שאנחנו צריכים לעשות. המטרות שלנו הן לנצח בכל משחק, לא מסתכלים מעבר לזה".

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. ברני ארדוב
"המשחק הזה הוא אמירה". גיא לוזון/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס היה מתוסכל ואמר בסיום: "הם תפסו אותנו במתפרצת. לא היינו מרוכזים בחזרה להגנה. לא הגיע לנו להפסיד, בכדורגל אתה יכול להיות יותר טוב ולהפסיד וזה מה שקרה היום".

על חזרתו של מיגל ויטור: "היה לי חשוב להחזיר לו דקות. הנוכחות שלו חשובה לנו. היה חוסר ריכוז בדקה האחרונה וההגנה נראתה טוב עם ויטור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully