וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס הארדן צולם במועדון ועשוי להיענש, מספר שחקני יוסטון ייעדרו בגלל קורונה

כוכב הרוקטס ממשיך להסתבך, בהנהלת ה-NBA בודקים אם הפר את חוקי הקורונה, השחקן עלול להחמיץ את פתיחת העונה של יוסטון. הארדן הגיב: "לא תצליחו. האמת תמיד מנצחת". וגם: וול וקאזינס "נשלחו הביתה" אחרי חשש מקורונה בקבוצה

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

הנהלת יוסטון והנהלת ה-NBA בוחנות את הסרטון שרץ ברשתות החברתיות מאתמול (שלישי), שבו נראה ג'יימס הארדן מבלה במועדון חשפנות בניגוד לתקנות הקורונה המחמירות של הליגה. אם יימצא שהארדן אכן הפר את החוקים, הוא עלול להחמיץ את פתיחת העונה של הרוקטס.

בסרטון הארדן נראה מבלה במסיבת חג מולד במועדון חשפנות, והליגה והנהלת הרוקטס מנסים לוודא אם אכן הסרטון חדש וצולם לאחרונה, מה שיאשר שהוא אכן הפר את החוקים - שאוסרים על שחקנים ללכת לברים, מועדונים או להשתתף בכל התקהלות חברתית שמונה מעל ל-15 אנשים.

הארדן, כידוע, גם ככה תחת ביקורת בליגה על התנהלותו בתקופה האחרונה, כאשר דרש מהרוקטס לעזוב ולעבור בטרייד, איחר לפתיחת האימונים, וכשהגיע נראה לא בכושר ועם עודף משקל. בתחילת ההכנות לעונה הנוכחית הוא כבר הפר את חוקי הקורונה, כשנראה במסיבה אחרת וחוגג במועדון בלאס וגאס. הנהלת הליגה חיכתה עד שייצא שלילי בשש בדיקות שונות לפני שאישרה לו לשוב לאימונים. כעת הארדן וקבוצתו מחכים לעדכון נוסף.

הארדן הגיב בחשבון האינסטגרם שלו לפרשה, וכתב: "כל יום משהו אחר. הלכתי להראות את אהבתי לידידה שלי באירוע (לא מועדון חשפנות) בגלל שהיא הפכה למנהלת ומביאה את עובדיה להצלחות, ועכשיו זאת בעיה. כל יום משהו אחר. לא משנה כמה פעמים אנשים ינסו לגרור את השם שלי, לא תצליחו. האמת תמיד מנצחת".

עוד בוואלה!

כולל תקרית חריגה: "מתיחות גוברת בין ג'יימס הארדן לשחקני יוסטון"

לכתבה המלאה

הפרשה הזאת מגיעה מספר ימים אחרי שדווח שמאז שחזר לאימוני יוסטון הוא נראה עצבני במיוחד ומרבה להתעמת עם חבריו לקבוצה. באחד העימותים, כך דווח, הארדן הטיח את הכדור בכעס לעברו של הרוקי ג'שון טייט, אחרי חילופי דברים איתו.

כמו כן, לפני כשבוע גורמים ביוסטון הדליפו לא מעט "לכלוכים" על הארדן, על רקע הרצון שלו לעזוב, וסיפרו איך היה לוקח לעצמו יום חופש באמצע העונה, שוכר לעצמו מטוס פרטי ונוסע למסיבה פרטית, בדרך כלל בלאס וגאס. בנוסף סיפרו שהיה מאחר באופן קבוע, שלט בקבוצה, קבע את הסגל ומועדי אימונים, ולבסוף והרתיח את חבריו, כולל חברו הטוב ראסל ווסטברוק.

ג'ון וול. GettyImages
פתיחה לא נעימה לעונה. וול/GettyImages

עוד ביוסטון: בעקבות חשש מהדבקה, מספר שחקנים שוחררו מהסגל. ג'ון וול אומנם נמצא שלילי בבדיקת קורונה, אבל הוא אחד מאלה שלא צפויים לשחק הלילה במשחק פתיחת העונה של הרוקטס מול אוקלהומה סיטי, אחרי שנשלח הביתה מהאימון יחד עם שחקנים אחרים. החשש: מספר שחקנים מהקבוצה, ביניהם וול, קאזינס והרוקי קיי-ג'יי מרטין, הלכו לדירה על מנת להסתפר. בקבוצה חוששים שמרטין נדבק, ומחכים לתוצאות של בדיקה נוספת שלו. קאזינס נבדק ויצא שלילי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully