וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל תקרית חריגה: "מתיחות גוברת בין ג'יימס הארדן לשחקני יוסטון"

הכוכב שמפלס את דרכו החוצה, מרבה להתעמת עם חבריו לקבוצה מאז הצטרפותו לאימונים. באחד המקרים הטיח כדור לעבר הרוקי ג'שון טייט

מאמן הוויזארדס סקוט ברוקס מסכם את קדם העונה של דני אבדיה/עריכת וידאו: טל רזניק

נראה שג'יימס הארדן עושה הכול כדי להראות ליוסטון שהוא לא מעוניין להיות חלק מהקבוצה. רגע לפני פתיחת עונת ה-NBA, מדווחים בארצות הברית שהכוכב המתוסכל של הרוקטס עלה שלב בניסיון לפלס את דרכו החוצה, מה שבא לידי ביטוי בהתנהגות חריגה באימונים.

לפי "האתלטיק", בימים שחלפו מאז שהאדן הצטרף לאימוני יוסטון (גם זה באיחור ניכר), הוא נראה עצבני במיוחד ומרבה להתעמת עם חבריו לקבוצה. באחד העימותים, הארדן הטיח את הכדור בכעס לעברו של הרוקי ג'שון טייט, אחרי חילופי דברים איתו.

ג'יימס הארדן, יוסטון רוקטס. GettyImages
הוא רומז שוב ושוב: לא רוצה להיות כאן. הארדן/GettyImages

בדיווח של שאמס צ'ראניה הבהירו ש"אינטראקציות מתוחות שכאלה באימונים יכולות להיתפס כנורמליות לחלוטין, אבל לא במקרה של הארדן", שנחשב לאחד הכוכבים הרגועים ב-NBA וכמי שלא מרבה להיכנס לעימותים כלשהם עם חברים לקבוצה. "אנשים רבים במועדון מאמינים שההתנהגות שלו באימונים ממחישה את רמת התסכול שלו בגלל הסיטואציה שהוא נמצא בה", ציין צ'ראניה.

כזכור, הארדן מעוניין לעזוב את יוסטון שעברה מהפכה בקיץ, פיטרה את המאמן החביב עליו מייק ד'אנטוני ונפרדה גם מהג'נרל מנג'ר המוערך דריל מורי, שהביא את הארדן לרוקטס וטיפח אותו. הקבוצות שמוזכרות כמועדפות על הארדן הן פילדלפיה, ברוקלין, מיאמי ומילווקי, אולם לפי שעה הרוקטס לוקחים את הזמן ולא ממהרים להעבירו בטרייד, בניסיון לקבל עליו את התמורה הטובה ביותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully