וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גארי נוויל: "הכדורגל של ארסנל גרוע, קשה לצפות בהם"

פרשן "סקיי" דיבר על מצבם הקשה של התותחנים: "לא חושב שהם יירדו, אבל עצם העובדה שזו אפשרות היא הבעיה האמיתית"

צפו בכל שערי המחזור ה-14 בליגה האנגלית/ספורט 1

ארסנל עם 14 נקודות מ-14 משחקים, המאזן הגרוע ביותר שלה בפתיחת עונה מאז 1974/5. הקבוצה של מיקל ארטטה הפסידה בחמישה משבעת המשחקים האחרונים שלה ובשניים הנותרים סיימה בתיקו. מי שניסה לנתח את המצב הקשה של התותחנים הוא פרשן "סקיי" ושחקן העבר של מנצ'סטר יונייטד גארי נוויל.

מגן העבר אמר: "אני חושב שמיקל ארטטה צריך לעשות דבר אחד בשבועות הקרובים: התוצאות אולי לא יגיעו, ההופעות אולי לא יהיו הכי מרשימות, אבל הוא חייב לגרום לשחקני ארסנל האלה להיראות כאילו הם נהנים מעצמם. כרגע, לא נראה שהם נהנים. בשבת הם נראו כמו חבורה של שחקנים שמתקשים ויגעים מהצורה בה מבקשים מהם לשחק. אולי הם לא מאמינים בשיטה או שאולי הם לא מאמינים שהשחקנים לצידם טובים מספיק, משהו לא בסדר".

נוויל המשיך: "למרות שלא נראיתי כאילו אני נהנה מהכדורגל כי תמיד הייתי רציני מאוד במגרש, כן אהבתי לשחק תחת אלכס פרגוסון. היה מרגש, תמיד הלכנו קדימה והיינו מחויבים. ארטטה צריך לשכנע את השחקנים שלו בעצמו שוב, ברעיון של לעלות למגרש וליהנות, לאהוב ולהתרגש מהכדורגל. לקבוצות של ונגר תמיד היה את זה. הקבוצה הזו של ארטטה נראית קצת יותר יציבה, אבל זה משעמם. נהגתי לומר באולד טראפורד שאתה יכול לנצח, אתה יכול להפסיד, אבל אתה לא יכול להשתעמם באולד טראפורד.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
הכדורגל מתודי ומשעמם. ארטטה/רויטרס

"אני חושב שאוהדי ארסנל וכל אוהדי הכדורגל הם די אותו דבר. הם לא יקבלו שעמום. בשבילי, שחקני ארסנל נראים משועממים והכדורגל שהם מייצרים הוא תוצר של זה. אני לא חושב שארסנל תרד ליגה, העובדה שאנחנו בכלל מדברים על זה היא הבעיה האמיתית. אנחנו יודעים מה קרה במנצ'סטר יונייטד מאז שאלכס פרגוסון עזב, האתגר הוא גדול לרשת מישהו אחרי תקופה ארוכה כל כך והיה ברור שתהיה תקופה קשה, תקופת מעבר. החיבור עם אונאי אמרי לא עבד למרות שאני עומד מאחורי מה שאמרתי כבר אז: הוא מאמן מצוין".

נוויל ניסה להשוות בין ארסנל שאחרי ונגר למנצ'סטר יונייטד שאחרי אלכס פרגוסון ואמר: "יש אלמנטים של מה שקרה במנצ'סטר יונייטד שקורים גם בארסנל. אני חושב שמיקל ארטטה הראה שהוא יכול לאמן קבוצה ולהפוך אותה למסודרת, אבל משהו לא עובד ואי אפשר לשים את האצבע על זה. זה המאמן? זה בגלל רכישות לא נכונות? אבל כשאתה משיג תוצאות כמו שלהם אז אתה מאשים את כולם ואת הכול וזה כנראה גם נכון. הכול לא עובד באותו זמן. לקראת סיום עידן ונגר הייתה ביקורת קשה מאוד נגדו. אנשים האשימו את המועדון בכך שהפך למקובע, אותו בכך שנהיה מקובע, נמאס להם להיות רק ברביעייה הראשונה או מעט מתחתיה.

"למרות הכול הכדורגל היה די טוב ועדיין חשבת שאתה הולך לראות כדורגל טוב אם הלכת לראות את ארסנל. עכשיו הכדורגל ממש גרוע, קשה לצפות בהם. כשרואים אותם אפשר להבחין בקבוצה מתודולוגית, אבל לא ארסנל. אנחנו רגילים שארסנל היא הרוח החופשית של הכדורגל במשך שנים, עם קומבינציות יפות, מסירות טובות, שינויי מקצבים, עכשיו זה נראה מאוד לא מעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully