וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל בדרך למאבקי הישרדות? מיקל ארטטה: "ברור שאני מודאג מאוד"

התותחנים הפסידו לברנלי וממשיכים לשבור שיאים שליליים, המאמן תקף את ג'אקה שהורחק: "אדום טיפשי, אסור לעשות דבר כזה במצבנו"

תקציר: פולהאם - ליברפול 1:1/ספורט 1

ארסנל במשבר חריף מאוד ונראה שגם בדרך לעונה של מאבקי הישרדות בפרמיירליג. התותחנים הפסידו אתמול (ראשון) 1:0 בבית לברנלי ונותרו עם מאזן אומלל של 13 נקודות מ-36 אפשריות כשכבר ביום רביעי מחכה להם משחק מול סאות'המפטון הלוהטת. גרניט ג'אקה הורחק בדקה ה-58 אחרי שחנק שחקן יריב, פייר אמריק אובמיאנג סוף סוף כבש, אבל שער עצמי בדקה ה-73 כשנגח לשערו הוא.

מיקל ארטטה מאמן ארסנל. רויטרס
צריך להתחיל לחשוש מפיטורים? ארטטה/רויטרס

המספרים

* ארסנל עם הפסד ביתי רביעי ברציפות והיא השוותה שיא מועדון. זה קרה פעמיים בעבר: ב-1908 וב-1959.

* ארסנל מעולם לא הפסידה חמש פעמים ברציפות בבית בפרמיירליג, מול סאות'המפטון ברביעי גם זה יכול להשתנות.

* ארסנל היא הקבוצה הכי אלימה בפרמיירליג מאז שמיקל ארטטה מונה למאמן שלה. היא ספגה שישה אדומים מאז דצמבר 2019. אחריה ברשימה נמצאות ברייטון, אברטון, לסטר, מנצ'סטר סיטי ונוריץ' שספגו שלושה כרטיסים אדומים כל אחת.

* לסטר לא ניצחה את ארסנל בחוץ מאז 1973, וולבס לא ניצחה את ארסנל בחוץ מאז 1979, ברנלי לא ניצחה את ארסנל בחוץ מאז 1974. כולן ניצחו אותה ברצף ההפסדים הנוכחי שלה. היריבה הבאה של ארסנל, סאות'המפטון, לא ניצחה את ארסנל בחוץ מאז 1987.

* זו פתיחת העונה הגרועה ביותר של ארסנל מבחינת צבירת נקודות בליגה הבכירה מאז 1974/5.

* הפעם האחרונה בה ארסנל ירדה ליגה הייתה ב-1912/13.

* השער העצמי של אובמיאנג היה הראשון שהוא כובש בבית העונה והראשון שארסנל חוטפת ממצב נייח העונה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
חזר לכבוש, רק לא לצד הנכון. אובמיאנג/רויטרס

פטריס אברה, שהיה פרשן "סקיי" במהלך המשחק, אמר: "תיירי הנרי פעם הזמין אותי אליו הביתה ואמר 'בוא נראה את המשחק של ארסנל'. התמונה הראשונה שראינו הייתה של ג'אקה עם סרט הקפטן. תיירי כיבה את הטלוויזיה ואמר: 'אני לא יכול לראות את ג'אקה כקפטן של הקבוצה שלי'". על המשחק אמר מגן העבר הצרפתי: "צר לי על אוהדי ארסנל, אבל ממש לא צר לי על השחקנים. אני חושב שהם נמצאים במקום שמגיע להם להיות בו. אנחנו מדברים על הגישה שלהם. היה לנו מקרה עם פפה שהורחק והפעם זה ג'אקה. יש חוסר משמעת בקבוצה הזו וארטטה בטח רותח מזעם".

מיקל ארטטה ניסה לתרץ את היכולת החלשה והתוצאות הרעות ואמר: "לאן הולכים עכשיו? למשחק ביום רביעי מול סאות'המפטון בבית ומנסים לנצח שוב. אנחנו חייבים לכבוש שער, חייבים להכניס את הכדור לרשת. ראיתם איך שאר הדברים עובדים בקבוצה. ברור שאני מודאג מאוד כי אנחנו לא מנצחים. אני כאן כדי לספק ניצחונות לקבוצה. בכל יום אני שובר את הראש כדי לספק לקבוצה ניצחונות ושערים. בכל יום אנחנו עובדים על זה".

המאמן הוסיף והתייחס לכרטיס האדום של ג'אקה ואמר: "אני חושב שזה קשור לכמה רצון, אנרגיה ומחויבות השחקנים רוצים להשקיע במשחקים, אבל הוא עבר את הקו וזה לא תירוץ כי הוא נתן את המשחק ליריבה. במצב שבו אנחנו נמצאים כשאנחנו לא מנצחים בכלל, אתה לא יכול לעשות דבר כזה". על המשחק אמר המאמן: "ראיתם את ההופעה של השחקנים, כמה הם רצו את זה, איך הם שיחקו וכמה מצבים יצרנו, את הדומיננטיות שהייתה לנו לאורך המשחק. שוב אנחנו זורקים את המשחק כשאנחנו סופגים אדום טיפשי. עד האדום שלטנו לגמרי במשחק והיינו צריכים לגמור אותו עוד לפני האדום".

מגן ארסנל קירן טירני אמר: "אנחנו לא מראים למאמן מה אנחנו יכולים לעשות וכמה שאנחנו מאמינים בו. בכל משחק יש סימנים שאנחנו קצת משתפרים, אבל זה עדיין לא מספיק טוב. היינו צריכים להוביל כבר במחצית הראשונה ולא עשינו את זה. קשה לומר אם הכרטיס האדום עלה לנו בהפסד. עבודה קשה היא הדרך היחידה להתמודד עם המצב, לא משהו אחר. אין תירוצים, אין משהו שאני יכול להגיד שיגרום לאנשים שייצא מזה משהו חיובי. יש לנו מזל שיש לנו מאמן מצוין, אנחנו רק צריכים להיראות טוב יותר במגרש. הבוז שספגנו בסיום היה מוצדק. האוהדים מגיעים לכאן ותומכים בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully