וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיטליה תוהים כיצד תיגמר "אופרת הסבון" בין פול פוגבה לבין מנצ'סטר יונייטד

סוכנו של הצרפתי כבר הכריז כי הסיפור בינו לבין השדים האדומים נגמר, ובתקשורת האיטלקית מכינים את הקרקע לחזרה אפשרית לטורינו

תקציר: מנצ'סטר יונייטד - מנצ'סטר סיטי 0:0/ספורט 1

האם פול פוגבה בדרך לעזוב את אנגליה ולחזור לסריה A? הצהרותיו של סוכנו מינו ראיולה בדבר עזיבת הצרפתי את מנצ'סטר יונייטד הולכות ונהיות תכופות יותר ויותר כשהתבטאותו אחרונה של הסוכן הגיעה בשבוע שעבר, כשהצהיר בריאיון כי הסיפור של פוגבה במנצ'סטר יונייטד נגמר. בתקשורת האיטלקית מעריכים כי "אופרת הסבון" גרמה לסדק בלתי הפיך ביחסים בין פוגבה לבין השדים האדומים.

אחת הקבוצות שהזכיר ראיולה כיעד אפשרי לפוגבה היא קבוצתו לשעבר יובנטוס. הכתב פבריציו רומנו כבר פרסם בזמנו כי לולא התפרצות הקורונה, הצרפתי כבר היה שחקנה של הגברת הזקנה, כשההערכה בין שני הצדדים היא גדולה, כשבאלופת איטליה נהנים ממשהו שבמנצ'סטר יונייטד לא זוכים לא - יחסים טובים עם מינו ראיולה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד פול פוגבה. רויטרס
היחסים בינו לבין השדים האדומים כבר לא ברי תיקון? פוגבה/רויטרס

הסוכן עזר לתווך בעסקת מתייס דה ליכט בקיץ 2019 מאייאקס ליובנטוס. כשראיולה הגיע עם השחקן ההולנדי לעבור את הבדיקות הרפואיות בגברת הזקנה קיבלו את פניהם אוהדי נלהבים ששרו שירים בזכותו של ראיולה. מנגד, לא עובר יום מבלי שאוהדי מנצ'סטר יונייטד מטנפים את שמו של הסוכן ברשת החברתית. באתר footballitalia מעריכים כי יש לכך השפעה מערכת בשאלת עתידו של פוגבה. "ביונייטד יש לא מעט שנאה כלפי הצרפתי, בעוד בטורינו הוא עדיין נערץ על רבים", כתב העיתונאי קאוסטוב פאנדיי באתר.

מעבר לכך, במידה ויעבור ליובנטוס יתאחד פוגבה עם אנדראה פירלו, אשר חלק איתו חדר התבשה ועזר לו להתפתח כשהשניים שיחקו יחד תחת המאמן אנטוניו קונטה. פאנדיי משוכנע כי פוגבה עדיין מתקשה למצוא את הזהות שלו באולד טראפורד, בעוד המערך של פירלו ביובנטוס נואש לחיזוק בקישור, בוודאי במקרים בהם ווטסון מקני לא כשיר. "כך או כך", כתב פאנדיי. "מקני לא מחזיק באותן איכויות בהן מחזיק פוגבה".

שחקן יובנטוס פול פוגבה חוגג ניצחון על מילאן. GettyImages
בינו ובין יובנטוס עדיין שוררים יחסי הערכה הדדית. פוגבה במדי הגברת הזקנה/GettyImages

עדיין לא ברור כיצד הסאגה בין פוגבה וראיולה לבין מנצ'סטר יונייטד תסתיים. מעבר ליובנטוס, גם ריאל מדריד מחזיקה במערכת יחסים טובה מאוד עם סוכן העל, ואף היא הוזכרה לא אחת כמועמדת לקלוט את הקשר במידה וזה יעזוב את השדים אדומים. כך או כך, בהחלט נראה כי לאור מערכת היחסים העכורה בין הצדדים, פול פוגבה לא יישאר במנצ'סטר יונייטד עוד זמן רב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully