וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינו ראיולה שוב מפציץ: "הסיפור בין פוגבה ומנצ'סטר יונייטד נגמר"

סוכן העל הצהיר כי השחקן שכבש את שערו הראשון העונה ב-1:3 על ווסטהאם בשבת אינו מרוצה במועדון ולא יישאר באולד טראפורד

תקציר: ליברפול - וולבס 0:4/ספורט 1

סוכן העל מינו ראיולה, שהוא גם סוכנו של פול פוגבה, הצהיר הערב (שני) כי זמנו של הצרפתי במנצ'סטר יונייטד תם וכי הוא צפוי לעזוב את השדים האדומים. לטענת הסוכן פוגבה מרגיש לא בנוח באולד טראפורד לאחרונה ומעוניין לעזוב, אולי לריאל מדריד שהביעה בו עניין או בחזרה ליובנטוס שדווח כי תשמח לקלוט את שחקנה בשנים 2012-2016.

בריאיון לאתר טוטוספורט, שאמור להתפרסם במלואו ביום חמישי, התבטא ראיולה ואמר בין השאר כי: "אני יכול להגיד שהסיפור בין פול פוגבה ומנצ'סטר יונייטד נגמר". דברים אלה של סוכנו של פוגבה מתקשרים לדברי השחקן עצמו שאמר לאחר שחזר מהקמפיין עם נבחרת צרפת כי השהות עם חבריו לטריקולור הייתה בשבילו כמו "אוויר נקי לנשימה", זאת לאחר התקופה הלא פשוטה ביונייטד.

פול פוגבה שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יעזוב? פוגבה/רויטרס

למרות שפוגבה כבש את שערו הראשון העונה במהלך ה-1:3 של קבוצתו על ווסטהאם, נראה כי היחסים בינו ומנצ'סטר יונייטד שוב בירידה. סוכנו מינו ראיולה התבטא לא אחת בעונות האחרונות בהקשר של פוגבה ואי שביעות רצונו באולד טראפורד, ויהיה מסקרן לראות אם גם הפעם הכלבים ימשיכו לנבוח והשיירה תעבור, או שמא באמת השער שכבש בשבת יהיה גם אקורד הסיום שלו עם השדים האדומים.

פול פוגבה החל את קריירת הבוגרים שלו במנצ'סטר יונייטד בשנת 2011 לאחר ששיחק שנתיים במחלקת הנוער של המועדון, אליו עבר מלה האבר. בשנת 2012 עזב פוגבה את אנגליה ועבר ליובנטוס, שם שיחק ארבע שנים וכבש 28 שערים ב-124 הופעות.

ב-2016 שב לאולד טראפורד אך למרות שהעמיד נתונים די דומים לאלה שהעמיד ביובנטוס התקשה הצרפתי להפוך לכוכב שציפו שיהיה והסתבר בשלל תקריות, כאשר לא אחת דובר על פרידה אפשרית בין הצדדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully