וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול מעדה עם 1:1 מול פולהאם ופספסה עלייה לפסגה

עודכן לאחרונה: 13.12.2020 / 23:20

סלאח (79 בפנדל) הצליח לחלץ נקודה לאלופה, שלא ניצלה את ה-1:1 של טוטנהאם. ארסנל האומללה עם הפסד בית רביעי ברציפות

תקציר: פולהאם - ליברפול 1:1/ספורט 1

המחזור ה-12 בפרמיירליג נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים ועוד איבוד נקודות של קבוצות הצמרת. אחרי ההפסד של צ'לסי בשבת, המוליכה טוטנהאם מעדה עם 1:1 מול קריסטל פאלאס והאלופה ליברפול הלכה בדרכה עם 1:1 אצל פולהאם. סאות'המפטון התקרבה עם 0:3 על שפילד יונייטד ולסטר סיטי תוכל לעקוף אותה ולחזור למקום השלישי אם תנצח את ברייטון. בתחתית ארסנל עשתה עוד צעד אל עבר מאבקי ההישרדות כשהפסידה 1:0 בבית לברנלי.

הוגו לוריס שוער טוטנהאם. רויטרס
היה יכול לעשות יותר בשער שספג. לוריס/רויטרס

צפו בתקציר: קריסטל פאלאס - טוטנהאם 1:1

תקציר: קריסטל פאלאס - טוטנהאם 1:1/ספורט 1

קריסטל פאלאס - טוטנהאם 1:1

אחרי שהפסידה לה תשע פעמים ברציפות, הצליחה הקבוצה של רוי הודג'סון לסיים בפעם השנייה ברציפות ב-1:1 מול טוטנהאם ולשבש מעט את התכניות שלה בצמרת כשהיא עשויה לאבד את המקום הראשון לליברפול. טוטנהאם עלתה ליתרון בדקה ה-23 אחרי שיונג מין סון מסר להארי קיין, שבעט מ-22 מטר כדור למרכז השער, ויסנטה גואיטה הגיב בצורה מאוחרת ולא טובה וספג, 0:1 לאורחת. פאלאס השוותה בדקה ה-81: אברצ'י אזה הגביה כדור חופשי משמאל, הוגו לוריס הדף לא מספיק טוב וג'פרי שלופ דחק מקרוב פנימה את ה-1:1. הקבוצה של ז'וזה מוריניו הייתה קרובה להשיג את שער הניצחון, אבל גואיטה הצליח להחזיר על השער שספג עם שלוש הצלות גדולות בדקות האחרונות.

ג'ורדן הנדרסון שחקן ליברפול מאוכזב. רויטרס
ליברפול מתקשה בחוץ. ג'ורדן הנדרסון/רויטרס

פולהאם - ליברפול 1:1

הפתעה בקרייבן קוטג', כאשר אחת הקבוצות החלשות בפרמיירליג לקחה נקודה מהאלופה מוכת הפציעות. אליסון אמנם חזר להרכב, אבל דיוגו ז'וטה שנפצע בברכו וייעדר בחודשיים הקרובים, הצטרף היום לטיאגו אלקנטרה, ג'ו גומס, ג'יימס מילנר, ג'רדאן שאקירי וכמובן וירג'יל ואן דייק. בחסרונם, פולהאם הרשתה לעצמה לחלום ובדקה ה-24 בובי ריד הג'מייקני ירה פנימה אחרי הכנה של אדמולה לוקמן. ליברפול לחצה והחמיצה מול אלפונס אראולה, עד שכדור חופשי של ג'ורג'יניו ויינאלדום פגע ביד של שחקן בחומה וזיכה את האלופה בפנדל. מוחמד סלאח בעט למרכז, אראולה נכנע וליברפול השיגה שוויון בדקה ה-79. קרטיס ג'ונס היה קרוב להשלים מהפך בדקה ה-84, אבל השוער הצרפתי עצר את הניסיון שלו והתיקו נשמר אחרי 18 ניצחונות רצופים של האלופה מול עולות חדשות. יורגן קלופ צריך להיות מוטרד גם מחמישה משחקי חוץ ללא ניצחון ומ-18 ספיגות ב-12 משחקים - הכי גרוע מאז 20 הספיגות באותו שלב ב-1992/93.

בובי ריד שחקן פולהאם חוגג שער. Matt Dunham, GettyImages
שער מפתיע. בובי ריד/GettyImages, Matt Dunham

ארסנל - ברנלי 1:0

אם מישהו חשב שזה מקרי ולא מייצג, אז עכשיו כבר די ברור שפניה של ארסנל לעבר מאבקי תחתית ואולי גם קרבות הישרדות. התותחנים עם עוד הופעה רעה מאוד תחת מיקל ארטטה והפסד ליגה ביתי רביעי ברציפות (לראשונה מאז 1959) ושביעי ב-12 משחקי ליגה. ארסנל עם 13 מ-36 נקודות ורחוקה חמש נקודות בלבד מהקו האדום, שם נמצאת פולהאם. אולי יותר גרוע: הקבוצה של מיקל ארטטה בעיקר מסתגרת ולא מסוגלת לכבוש שערים וכרגע יש לה 10 כאלה בלבד. גרניט ג'אקה הפקיר את ארסנל בעשרה שחקנים אחרי שהתקוטט עם שחקן יריב בדקה ה-58 וחנק אותו. בדקה ה-73 הגיע העונש כשפייר אמריק אובמיאנג, שלא מסוגל לכבוש העונה בכלל, נגח לשערו הוא וכבש שער עצמי כדי לקבוע 0:1 לברנלי.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
מי אמר שאובמיאנג לא מסוגל לכבוש?/רויטרס

סאות'המפטון - שפילד יונייטד 0:3

הסיינטס ממשיכים לשמור על מקומם בצמרת, והפעם בזכות טיול מול האורחת האומללה משפילד. צ'ה אדמס דחק את הראשון מקרוב פנימה בדקה ה-34, סטיוארט ארמסטרונג הכפיל בדקה ה-62 בבעיטה שנהדפה לרשת, וניית'ן רדמונד חתם את התוצאה בדקה ה-83. שפילד נותרה אחרונה עם נקודה בודדת מ-12 משחקים ויחס שערים עגום של 21:5.

צ'ה אדמס שחקן סאות'המפטון. AP
חזק בצמרת. צ'ה אדמס/AP

משחק נוסף

לסטר - ברייטון 0:3
ללסטר: ג'יימס מדיסון (27 ו-44), ג'יימי ורדי (41)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully