וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזים של שחקני ארסנל יקוצצו ב-25% במקרה של ירידת ליגה

באנגליה מדווחים כי שחקני התותחנים יספגו קיצוץ של רבע משכרם במקרה כזה. ארטטה הציג נתונים מוזרים וחטף ביקורת

צפו ב-0:2 של לסטר על טוטנהאם/ספורט 1

שחקני ארסנל יספגו קיצוץ משמעותי בשכרם במקרה של ירידת ליגה כשברוב המקרים מדובר בקיצוץ אוטומטי של 25%. החוזים של שחקני התותחנים עומדים כעת על למעלה מ-150 מיליון ליש"ט בשנה כששני המשתכרים הבכירים ביותר הם פייר אמריק אובמיאנג ומסוט אוזיל (שבכלל לא משחק), שמרוויחים 350 אלף ליש"ט לשבוע. וויליאן, שמציג יכולת חלשה מאוד, מרוויח 220 אלף ליש"ט בשבוע וגם אלכסנדר לקאזט המאכזב נהנה מ-180 אלף ליש"ט בשבוע.

עדיין לא ברור אם 25% הם משהו כולל לכל שחקני הקבוצה, אבל ברור שמרבית השחקנים בסגל יספגו קיצוץ שכזה במקרה של ירידה אל הצ'מפיונשיפ. ארסנל פתחה את העונה בצורה נוראית והיא במקום ה-15 עם 14 נקודות, ארבע בלבד מעל פולהאם שמתחת לקו האדום, כשהיא משיגה שתי נקודות מ-21 האפשריות האחרונות. פתיחת העונה הרעה של ארסנל, בשילוב עם היכולת האומללה, גררו את הקבוצה למצב בו היא בהחלט עלולה להילחם נגד הירידה העונה.

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
הוא וחבריו יקצצו 25% במקרה של ירידה לצ'מפיונשיפ. אובמיאנג/רויטרס

אם הנתונים האיומים וכל שבירת השיאים השליליים לא מספיקים לאוהדי ארסנל, אז הם גם שמעו את מאמן הקבוצה מיקל ארטטה מספק הסברים מוזרים מאוד לקראת המשחק מול מנצ'סטר סיטי בגביע הליגה. "בעונה שעברה ניצחנו את אברטון עם 25% של סיכוי לנצח. בסוף השבוע היו לנו 67% לניצחון ו-9% סיכוי להפסד והפסדנו. היו 3% שנפסיד לברנלי והפסדנו, 7% נגד טוטנהאם והפסדנו. זה לא קשור רק ליכולת שלנו במגרש, אלא לעוד דברים שכרגע לא הולכים לנו. כל הזמן אנחנו שומעים שמה שחשוב הוא שהפסדנו וזה מה שמעניין".

אוהדי ארסנל המתוסכלים כמובן ירדו על המאמן, שחתום על פתיחת העונה הגרועה ביותר של הקבוצה ב-46 השנים האחרונות. אחד מהם כתב בטוויטר: "בפעם הבאה נשחק את המשחק רק בטבלת אקסל". אחד אחר כתב: "יש 100% סיכוי שהפסדנו לאברטון בשבוע שעבר וזה הנתון היחיד שרלוונטי, הוא לא עוזר לעצמו עם הדברים האלה שהוא אומר". אוהד אחר תקף: "ככל שארטטה מדבר על כדורגל מתבהר שהוא לא ממש מבין בכדורגל. זה אחד הקשקושים הכי גדולים ששמעתי ממאמן אי פעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully