וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:7 לליברפול על קריסטל פאלאס, 0:1 לסיטי על סאות'המפטון, ארסנל ממשיכה להתרסק

עודכן לאחרונה: 19.12.2020 / 21:24

אחרי 5 משחקי חוץ ללא ניצחון, האלופה פירקה בסלהרסט פארק ורשמה את הניצחון הכי גבוה שלה כאורחת בעידן הפרמיירליג. סטרלינג הכריע (16) מול אחת מהפתעות העונה, התותחנים הפסידו 2:1 לאברטון, שעלתה למקום השני

תקציר ה-0:7 של ליברפול על קריסטל פאלאס/ספורט 1

המחזור ה-14 בפרמיירליג החל היום (שבת) עם הרעשה כבדה מצד ליברפול, שמחצה את קריסטל פאלאס 0:7 בחוץ. מנצ'סטר סיטי השיגה 0:1 קשה על סאות'המפטון המפתיעה, ארסנל המשיכה לשקוע והפסידה 2:1 לאברטון, שעלתה למקום השני.

טאקומי מינאמינו שחקן ליברפול. רויטרס
שער ליגה ראשון. טאקומי מינאמינו/רויטרס

קריסטל פאלאס - ליברפול 7:0

יורגן קלופ לא אוהב לשחק בשבת בצהריים. ליברפול לא ניצחה בחמשת משחקי החוץ האחרונים שלה. אז מה? האלופה הגיעה היום לסלהרסט פארק, מעודדת אחרי העלייה לפסגה בזכות ה-1:2 הדרמטי במפגש הפסגה עם טוטנהאם, ופשוט התעללה בקבוצה של האקס רוי הודג'סון. טאקומי מינאמינו קיבל הזדמנות בהרכב במקום מוחמד סלאח וחגג שער בכורה בליגה כבר בדקה השלישית, כשעוד לפני ההפסקה רוברטו פירמינו בישל לסאדיו מאנה וכבש בעצמו. הקפטן ג'ורדן הנדרסון סובב פנימה בדקה ה-52 ואז נכנס גם סלאח, שלא הסכים להישאר מאחור וסיפק בישול לפירמינו וצמד נהדר משלו. זה ניצחון החוץ הגבוה ביותר של ליברפול בעידן הפרמיירליג, והפעם האחרונה בה ניצחה בשבעה שערים או יותר הייתה בבית מול אותה פאלאס - 0:9 בנובמבר 1989.

דקה 3: גול! איזו פתיחה של האלופה. מאנה מסר ברחבה למינאמינו, שהשתחרר מהשמירה ובעט בימין פנימה. שער ראשון ליפני בפרמיירליג ו-0:1 מוקדם לליברפול.

דקה 35: גול! אחרי פספסוסים של קריסטל פאלאס, פירמינו הכניס כדור למאנה, שהסתובב וירה בימין אל הרשת. 0:2 לליברפול.

דקה 44: גול! פירמינו מסר שמאלה לרוברטסון באזור מחצית המגרש, עשה תנועה לרחבה ושם קיבל בחזרה והבקיע בקלות עם הפאלש. כל השלישייה הקדמית מצאה את הרשת, 0:3 לליברפול.

דקה 52: גול! החגיגה של האלופה נמשכת. אלכסנדר ארנולד קיבל כדור בצד ימין והשאיר בנגיעה לקפטן הנדרסון שסובב נפלא מקצה הרחבה אל הפינה הרחוקה. שער ראשון שלו העונה וכבר 0:4 לליברפול.

דקה 68: גול! סלאח נכנס כמחליף ואחרי 11 דקות שלח כדור נפלא לעבר פירמינו, שמזווית קשה בצד שמאל סיים עם צ'יפ קטן והשלים צמד. 0:5 מוחץ לליברפול.

דקה 81: גול! מאטיפ הבלם נגח אחרי כדור קרן לעבר סלאח שהמשיך עם הראש פנימה והצטרף גם הוא לחגיגה. 0:6 לליברפול.

דקה 84: גול! סלאח לא הסתפק בשער אחד, קיבל כדור מאוקסלייד-צ'מברליין שחזר לשחק אחרי 146 ימים, וסובב נהדר בשמאל לחיבורים הרחוקים. 0:7 לליברפול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רוברטו פירמינו עם סאדיו מאנה שחקני ליברפול. רויטרס
שער הניצחון מול טוטנהאם שחרר את הפקק מבחינתו. רוברטו פירמינו עם סאדיו מאנה/רויטרס
מוחמד סלאח עם טאקומי מינאמינו שחקני ליברפול. רויטרס
הניח את הדובדבן על הקצפת. מוחמד סלאח/רויטרס

סאות'המפטון - מנצ'סטר סיטי 1:0

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות, מול מנצ'סטר יונייטד ו-ווסט ברומיץ', שבה בשעה טובה ומוצלחת סגנית האלופה למסלול הניצחונות, רגע לפני רצף משחקים קשה שיכלול בין היתר משחק חוץ מול ארסנל בגביע הליגה ביום שלישי הקרוב, ומשחק חוץ בסטמפורד ברידג' בעוד כשבועיים. זה שוב הלך קשה, אך שער של ראחים סטרלינג בנגיעה אחת מבישול של קווין דה בראונה (16) הספיק. בזכות הניצחון עולים פפ גווארדיולה ושחקניו, שהירבו להחמיץ הערב, למקום החמישי, סאות'המפטון המפתיעה מפסידה לראשונה זה שלושה משחקים.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם ראחים סטרלינג. רויטרס
הכריע. סטרלינג חוגג עם החברים/רויטרס

אברטון - ארסנל 1:2

פתיחת העונה המחרידה של התותחנים נמשכת, עם משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון, בעוד הטופיז חוגגים ניצחון שלישי ברציפות ומטפסים למקום השני. מיקל ארטטה, שכסאו עתיד להתנדנד אחרי המפלה הנוספת, חסר את פייר אמריק אובמיאנג שסבל מפציעת שריר, וראה את רוב הולדינג כובש לשערו הוא בדקה ה-22. ניקולא פפה השווה מהנקודה הלבנה (35), אולם המילה האחרונה היתה של ג'רי מינה, שנגח פנימה כדור קרן של גילפי סיגורדסון (45) וקבע את תוצאת הסיום.

ג'רי מינה שחקן אברטון. רויטרס
על הסוס. ג'רי מינה/רויטרס

ניוקאסל - פולהאם (22:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully