וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: מנצ'סטר יונייטד תפגוש את מנצ'סטר סיטי בחצי הגמר

קבאני (86) ומרסיאל (96) כבשו שערים מאוחרים וסידרו לשדים האדומים 0:2 על אברטון ודרבי בחצי הגמר. טוטנהאם ניצחה 1:3 בחוץ את סטוק ותפגוש את ברנטפורד

צפו בכל שערי המחזור ה-14 בליגה האנגלית/ספורט 1

תמונת העולות לחצי גמר גביע הליגה האנגלי הושלמה הערב (רביעי) כאשר מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את אברטון ותפגוש את מנצ'סטר סיטי לדרבי מסקרן בחצי הגמר. משחק חצי הגמר השני יפגיש את ברנטפורד מהצ'מפיונשיפ עם טוטנהאם שניצחה 1:3 את סטוק.

הארי קיין, אריק דייר, אריק לאמלה שחקני טוטנהאם. רויטרס
התאוששו מהפסדי הליגה. הארי קיין והחברים/רויטרס

סטוק סיטי - טוטנהאם 3:1

הקבוצה של ז'וזה מוריניו הגיעה מדוכדכת אחרי שהפסידה בשני המשחקים האחרונים שלה - 2:1 לליברפול ו-2:0 ללסטר - אבל ניצלה את המפגש עם הקבוצה מליגת המשנה כדי להעפיל לחצי הגמר, שם היא תפגוש את ברנטפורד. גארת' בייל פתח בהרכב ובדקה ה-22 הסיט עם הראש פנימה. ג'ורדן תומפסון הפתיע עם השוויון בדקה ה-53, אבל המגן בן דייויס החזיר את היתרון עם כדור חד ושטוח מ-25 מטרים בדקה ה-70 והארי קיין חתם אחרי בישול של מוסא סיסוקו בדקה ה-81.

אדינסון קבאני מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
חזר בגדול. קבאני/רויטרס

אברטון - מנצ'סטר יונייטד 0:2

השדים האדומים הגיעו למשחק הזה במצב רוח מצוין אחרי שהביסו 2:6 את לידס במחזור האחרון וטיפסו עד המקום השלישי בטבלה עם נקודה פחות מלסטר השנייה ומשחק חסר. הערב הם התקשו מאוד מול ההגנה של אנצ'לוטי, אבל אדינסון קבאני שחזר להרכב של סולשיאר הכריע עם שער יפה בבעיטה מרחוק בדקה ה-88. אברטון שלחה את כל השחקנים קדימה ומרסיאל הכפיל עמוק בתוספת הזמן כדי להבטיח את הניצחון והכרטיס לחצי הגמר, שם תפגוש יונייטד את מנצ'סטר סיטי לדרבי מסקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully