וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.12: ארסנל "להוטה" על אריקסן, ליברפול הצטרפה למאבק על גריליש

התותחנים סימנו את הקשר המתוסכל של אינטר, ליברפול מקווה לנצח את סיטי ויונייטד במאבק על כוכב אסטון וילה, גזרת אלאבה מתחממת, דפאי ליובנטוס? כל השמועות

צפו ב-0:2 של לסטר על טוטנהאם/ספורט 1

שמועות

* לפי "גאזטה דלו ספורט", כריסטיאן אריקסן עשוי לעבור דווקא לארסנל בחלון הנוכחי. הקשר שמתקשה להתאקלם באינטר, מעוניין לחזור לאנגליה ולא רצוי אצל האקסית טוטנהאם. בארסנל, לעומת זאת, מאמינים ש"הוא הפתרון לבעיות היצירתיות בסגל".

* לפי ה"בילד", יוליאן דראקסלר יעזוב את פ.ס.ז' בינואר. חוזהו של הקשר מסתיים בסוף העונה, והפריזאים לא רוצים לאבד אותו ללא תמורה. לפי דיווחים, שלל קבוצות מאנגליה מביעות בו עניין, כולל אברטון.

* לפי "המירור", ליברפול הצטרפה למאבק אחר ג'ק גריליש. קשר אסטון וילה נמצא גם על הכוונת של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי.

* האם יובנטוס תבצע מחטף לברצלונה ותרכוש את ממפיס דפאי? בספרד טוענים שאלופת איטליה תנסה לרכוש בפתיחת חלון ההעברות את כוכב ליון, שחוזהו יפוג בקיץ.

* ב"אס" מדווחים: מנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד יצרו קשר עם פיני זהבי הסוכן הישראלי לגבי דויד אלאבה. גם ריאל מדריד גיששה לגבי הבלם, שמסיים הקיץ את חוזהו בבאיירן מינכן ולא צפוי להמשיך.

* למרות הדיווחים על כך שמוחמד סלאח לא מרוצה בליברפול, ב"סאן" טוענים שלליברפול אין שום תכנית למכור את הכוכב שלה.

* דלה עלי שוב "מתוסכל" מהיחס של מאמן טוטנהאם ז'וזה מוריניו: במשחק האחרון היה מחוץ לסגל, בשניים שלפני כן עלה מהספסל, ובאנגליה טוענים: פריז סן ז'רמן עוקבת ומכינה הצעה.

* אטאלנטה ממשיכה לצבור כישרונות ופבריציו רומאנו מדווחים שהקבוצה סיכמה עם גנק לגבי רכישתו של יואכים מכלה תמורת 10 מיליון יורו. הדני בן ה-23 משחק כמגן וקשר ימני.

* פולהאם, ניוקאסל וסאות'המפטון מעוניינות בבלם הפורטוגלי ז'וזה פרננדש מוויטוריה גימראייש. לפי הדיווח, הקבוצות יהיו מוכנות להציע לקבוצתו 16 מיליון ליש"ט בתמורה לבלם בן ה-23.

* באייר לברקוזן, שניסתה לצרף את סיאד קולאשינץ מארסנל כבר בקיץ, תעשה ניסיון נוסף לעשות את זה בחלון ההעברות של ינואר. בגרמניה טוענים כי הדיווחים על חזרה אפשרית שלו לשאלקה משוללי יסוד.

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. GettyImages
שחקן מחוזר מאוד. דויד אלאבה/GettyImages

* אם פיליפה קוטיניו ירשום 12 הופעות נוספות בברצלונה הוא יגיע ל-100 בקבוצה. במצב כזה, בארסה תצטרך לשלם לליברפול 20 מיליון יורו כיוון שקיים סעיף כזה בהסכם ההעברה שלו מאלופת אנגליה.

* באיירן מינכן עשויה להשאיל את ג'ושוע זירקזה. פ.צ. קלן הוזכרה כאחת הקבוצות שעשויות לקלוט את החלוץ ההולנדי הצעיר, שבעונה שעברה קיבל קרדיט בחלק מהמשחקים והעונה הרבה פחות.

* ג'ואקים מהלה צפוי לעבור מגנק לאטאלנטה תמורת עשרה מיליון יורו. הסיכום בין המועדונים כבר הושג והכול ייחתם בימים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully