וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוך שלושה ימים: מכבי תל אביב תפגוש את הפועל ב"ש בגביע ואת מכבי חיפה בליגה

הצהובים יעמדו במוקד סיבוב ח' בגביע ב-16 בינואר, שלושה ימים לאחר מכן יפגשו את הירוקים. המשחק הדחוי בין סכנין ובית"ר - ב-13 בינואר

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב 0:0/ספורט 1

משחקה המסקרן של בית"ר ירושלים מול בני סכנין, שאמור היה להתקיים לפני כשבוע וחצי אך נדחה משום שהמשטרה סגרה את אצטדיון דוחא, יתקיים ב-13 בינואר, כך הודיעו היום (שלישי) במנהלת הליגות.

היום פורסמו גם מועדי סיבוב ח' בגביע המדינה, כשבמוקד המפגש בין מכבי תל אביב והפועל באר שבע, שייערך ב-16 בינואר (יום שבת). שלושה ימים לאחר מכן תארח האלופה את מכבי חיפה למשחק המרכזי במסגרת המחזור ה-17 בליגת העל ואז, ב-25 בינואר, מצפה לה משחק נוסף מול הקבוצה של יוסי אבוקסיס - הפעם במסגרת הליגה.

מועדי משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
סיבוב ח' בגביע/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

במשחק מסקרן נוסף במסגרת המחזור ה-17 תארח ביום רביעי בית"ר ירושלים את הפועל תל אביב. מכבי חיפה תארח ביום שבת את הפועל כפר סבא במסגרת המחזור ה-18, בו תתארח בית"ר ירושלים אצל מכבי פתח תקוה ביום ראשון.

* במשחק השלמה הערב בליגה הלאומית: מ.ס. כפר קאסם והפועל אום אל פאחם נפרדו ב-1:1. עמיד מחאג'נה העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-63, אבל מוחמד מחאג'נה ענה בדקה ה-85 וחילץ נקודה עבור מוטי איוניר.

* ליגה א': הפועל מרמורק ניצחה בבית ב' של מחוז הדרום 0:2 בחוץ את עירוני אשדוד משערים של עידן דוד ורז יצחק. בבית ב' הצפוני, בני זלפה גברה 1:3 על בני ערערה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully