וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל ההגבלות: יעקב שחר דחה טיסה לדובאי לחתימה על שיתוף פעולה

22.12.2020 / 14:34

הבעלים של מכבי חיפה היה אמור להמריא לאמירויות ביום רביעי כדי לחתום רשמית על שיתוף פעולה עם אל עין, אבל ההגבלות ידחו את העניין. על הפרק: משחק ראווה, מחנות אימון ונסיעה של קבוצת הנוער לדובאי. באל עין ינסו לעזור בגיוס ספונסרים מהאמירויות

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה 1:2 בחוץ/ספורט1

עסקת שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה לבין קבוצת אל עין מאיחוד האמירויות על סף סיכום אך תידחה בשל ההגבלות החדשות על טיסות. לוואלה! ספורט נודע שהבעלים של חיפה יעקב שחר סגר טיסה לדובאי שהייתה אמורה לצאת ביום רביעי, אלא שכעת לאחר ההגבלות החדשות הטיסה אליה היו אמורים להצטרף עוד גורמים מהנהלת חיפה נדחתה ובשלב זה החתימה הרשמית על ההסכם נדחית.

בין היתר היה אמור שחר לחתום על קיום משחק ראווה כפול בין הירוקים לבין הקבוצה מהאמירויות, כשהיעד שביקשו באמירויות היה בחודש ינואר 2021. בחיפה אף קיבלו מסר מההתאחדות ומהמנהלת שיתחשבו בהם מבחינת לוח המשחקים על מנת לאפשר קיום משחק שכזה.

יעקב שחר, נשיא מכבי חיפה. ., מאור אלקסלסי
שת"פ מכניס. שחר/מאור אלקסלסי, .

ההסכם צפוי לכלול כמה סעיפים נוספים ביניהם גם קיום מחנות אימון בדובאי וכן קיום של מחנה אימון וטורניר באל עין בו תשתתף קבוצת הנוער של המועדון. בשלב זה לפי גורמים במועדון לא עומד על הפרק עניין של מכירת אחוזים בדומה לעסקה שעשתה בית"ר ירושלים, אלא רק שיתוף פעולה בין המועדונים.

עם זאת, גורמים המעורים בכדורגל בדובאי אמרו שבאל עין מתכוונים לעזור לחיפה בגיוס ספונסרים מהאמירויות שיזכו לחשיפה בישראל ובמקביל יכניסו כסף לקופת המועדון.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully