וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מעריכים שבדיקת אקולטסה תצא חיובית, יתר השחקנים ללא תסמינים

עודכן לאחרונה: 22.12.2020 / 12:00

כל שחקני הקבוצה עברו בדיקות קורונה בעקבות בעקבות התלונות של אקולטסה, שלא חש בטוב ועבר בדיקות בנפרד. אימון הקבוצה נערך עם כמה שפחות קרבה בין השחקנים

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

אחרי ה-0:3 המרשים על הפועל תל אביב ביום ראשון, בפועל באר שבע התבשרו שאלטון אקולטסה, הקיצוני שפתח באותו משחק סבל מתסמינים במהלך הלילה. אקולטסה עבר הבוקר בדיקת קורונה יחד עם כל השחקנים, שהיו ללא תסמינים. אקולטסה עשה את הבדיקה בנפרד מיתר השחקנים, השחקן לא חש טעם וריח ולכן במועדון די משוכנעים שבדיקתו תצא חיובית.

לשחקנים נאמר כי כל מי שחש בתסמינים בהמשך היום, חייב לדווח על כך מיידית. אימון הקבוצה שנערך בתום הבדיקות התנהל בצורה זהירה כך שהייתה כמה שפחות קירבה בין השחקנים. גם האסיפה של יוסי אבוקסיס היתה באוויר הפתוח. כמו כן, יש לציין שכבר קרוב לעשרים שחקנים ואנשי צוות נדבקו בקורונה לפני כן והם לא היו צריכים לעשות את הבדיקות הבוקר.

אושר דוידה הפועל תל אביב אלטון אקולטסה הפועל באר שבע. ברני ארדוב
בבאר שבע די משוכנעים שהוא נדבק בקורונה. אקולטסה לפני אושר דוידה/ברני ארדוב

אם היה נדמה שהעונה של הפועל תל אביב לא יכולה להיות מסוייטת יותר, היום (שלישי) הודיע המועדון שהבוקר אובחן בקבוצה חולה קורונה מאומת. המאומת הוא שחקן שהיה בסגל מול באר שבע ביום ראשון ובעקבות כך, ובתיאום עם מנהלת הליגות ומשרד הבריאות, הקבוצה תערוך בדיקות לכלל השחקנים ואנשי הצוות ופעילות הקבוצה תימשך כמתוכנן, בתקווה שלא יימצאו חיוביים נוספים.

כזכור, רק ביום הפועל תל אביב הובסה 3:0 בבלומפילד על ידי הפועל באר שבע והיא שקועה עמוק בירכתי הטבלה ונואשת לנקודות. כבר מחר (רביעי, 20:00) הקבוצה תתארח אצל בני סכנין שנמצאת בכושר מצוין לאחרונה ורק במחזור החולף ניצחה בקרית שמונה.

לידור כהן שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
הפועל תל אביב בעקבותיו. לידור כהן/דני מרון

לקראת פתיחת חלון ההעברות של ינואר, במועדון צפויים להיפגש עם לידור כהן ונציגיו לשיחה ראשונה ולפתוח במו"מ על מנת לנסות לצרפו. כהן שיחק מפתיחת העונה בדילה גורי, אחרי שבעונה שעברה עזר למכבי פתח תקוה לעלות לליגת העל.

בנוגע לשלומי אזולאי, החלוץ שכבש אתמול צמד במדי אסטרה, במועדון מבינים שיהיה קשה להביא אותו אלא אם כן יוצע לו חוזה לעונה וחצי. בעקבות הרצון של קלינגר לעשות מספר שינויים בסגל, גם שמו של דן איינבינדר עלה על הפרק.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25579 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully