וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אנחנו גורמים צער לעשרות אלפי אנשים, לא נרים ידיים"

20.12.2020 / 22:20

מאמן הפועל תל אביב נאלץ להסביר עוד הפסד: "זו קומבינציה של לחץ ושל שחקנים שלא מצליחים להבקיע. בשנה שעברה היו רגעים משמחים, אבל כרגע יש עצב אחד גדול". אבוקסיס: "הקמפיין האירופי גזל מאמצים"

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

מי יושיע את הפועל תל אביב? הקבוצה של קלינגר רשמה הערב (ראשון) משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון וללא שער והובסה 3:0 בביתה על ידי הפועל באר שבע. ההפסד הזה הותיר את האדומים במרחק של חמש נקודות מחוף מבטחים, עמוק במקום האחרון בטבלה. סלליך, ז'וזואה ו-וארן כבשו לקבוצה של אבוקסיס, שעלתה למקום החמישי ומתחילה להיראות טוב גם בליגה מאז שנשרה מאירופה.

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
איזה מסכן קלינגר ואיזה מסכנים האוהדים/ברני ארדוב

ניר קלינגר סירב להרים ידיים ואמר לאחר המשחק: "לא איבדתי אמונה, אבל אתם רואים לבד שהבעיה ההתקפית זה משהו שמאפיין אותנו הרבה זמן. זה עולה לנו ביוקר ובנקודות, אבל אין לי הרבה מה להגיד ומה לנתח. אין לי הסבר להחמצות, זה רק עניין של שקט נפשי וביטחון של שחקנים. זו קומבינציה של יכולת וגם לחץ של שחקנים שלא מצליחים להבקיע כבר הרבה משחקים. ספגנו אחרי טעות אחת, כמעט חזרנו ל-1:1 ופתאום סופגים כדור לחיבורים. אני לא יכול לנתח את זה, קשה לי מאוד. צריך להמשיך להילחם כדי להפוך את הקערה".

על המצב: "אנחנו מסומנים בצדק כיורדת ליגה, בגלל הנקודות והשערים, אבל לא מבחינת היכולת. לא נפלנו מאף יריבה שלנו, כולל מכבי חיפה בחוץ וגם היום. לא הביסו אותנו פה ללא תנאי. זה המצב ועם זה נתמודד. אני עדיין עם אמונה כי אין ברירה אחרת. מה, שנרים ידיים? ברור שזה קשה ולא נעים, זה גורם צער לעשרות אלפי אנשים שאוהדים אותנו וצריכים לסבול את זה, אבל בחיים יש גם תקופות כאלה. בשנה שעברה היו רגעים משמחים והעונה זה עצב גדול כרגע. יהיו שינויים ונקווה שנעבור את התקופה הזו".

לקראת המשחק מול בני סכנין ברביעי: "אני אנסה למשוך את השחקנים להילחם, זה לא קורה במטה קסם. צריך להיות חזקים, עם חוסן נפשי מאוד חזק ולהתרומם. אפשר לקחת דברים מהמשחק הזה, שלא היה שווה 3:0 ואף אחד לא ישכנע אותי אחרת".

אושר דוידה: "אני מאוכזב, מבואס, כל מילה שתחשבו עליה. אנחנו מנסים להשוות, מגיעים למצב, ואז סופגים או שעד הסוף לא מצליחים להבקיע. זה גומר אותנו, כולם מתוסכלים, אבל עדיף להרים את הראש ולהמשיך להילחם. ידוע שאנחנו צריכים חיזוק שיביא לנו נקודות. אני לא חושב שאנחנו קבוצה חלשה, אבל חסר לנו רוע בסיומת. אני מבין את האוהדים, אבל עוד לא הסתיים הסיבוב הראשון ואני מאמין שנצא מהמצב הזה. בשנה שעברה היינו כמעט באותו מצב ועשינו פלייאוף עליון. אני יכול להגיד שניתן את הכול".

עוד בוואלה

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 0:3 את הפועל תל אביב בבלומפילד

לכתבה המלאה
ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע עם מאמנו יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
צמד חמד. אבוקסיס וז'וזואה/ברני ארדוב

יוסי אבוקסיס המאמן המאושר אמר לאחר המשחק: "היה משחק טוב שלנו, חוץ מהדקות האחרונות שהפקרנו בהגנה והם בעטו לקורות. את זה לא אהבתי כי כדורגל צריך לשחק עד הסוף, ונדבר על זה עם השחקנים. אבל אני צריך לפרגן להם, בעיקר על זה שלא עשו שטויות בהגנה ולא ספגנו סוף סוף. היה משחק הגנה טוב, משחק התקפה טוב. עדיין ז'וזואה ואקולטסה מושכים פציעות ומבקשים לשחק. אני מכיר הרבה שחקנים שלא היו עולים ככה. שלושה ניצחונות ותיקו, אני קונה את זה כל הזמן. ה-2:2 מול חדרה עצר לנו קצת, אבל אנחנו מחזירים נקודות אחרי אירופה. הקמפיין האירופי גזל מאמצים ונצטרך לכפר על הנקודות האלה".

על השער של ז'וזואה: "דקה לפני כעסתי עליו כי הוא התחיל עם התרגילים האלה, והייתי צריך לצרוח עליו קצת. דקה אחרי והכדור שלו בום לחיבור. אמרתי כבר שהעונש הכי גדול לשחקן כזה זה להשאיר אותו בחוץ. אולי זה הדבר האחרון שאני יכול כדי לגרום לו להיות כמו שצריך. רק שימשיך כך".

ז'וזואה שכיכב עם בישול ושער יפהפה אמר: "כל משחק חשוב לנו. היה חשוב אחרי התיקו מול חדרה להגיע ולהראות את האופי שלנו ולנצח. הדבר המרכזי הערב זה שלא ספגנו. הבקעתי שער כזה ורצתי ליוסי. לא אמרתי לו כלום, החיבוק אמר הכול. לא היינו צריכים לדבר. יש לי יחסים טובים עם המאמן ועם המועדון. אני מעריך מאוד את מה שיוסי עשה עבורי ועבור הקבוצה עוד מהעונה שעברה. הוא אדם גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully