וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בהפועל תל אביב כבר מודים: "לא נראה שיש מי שיעצור את הרכבת בדרך ללאומית"

21.12.2020 / 6:55

פאניקה במועדון אחרי התבוסה מול הפועל באר שבע: "זה הולך לכיוון רע". אבו עביד התעמת עם גניש ("אתה לא המאמן"), שחקנים כעסו על אליאס: "כל השבוע אנחנו מתכוננים לז'וזואה ובסוף משאירים אותו חופשי". וגם: האם קלינגר מכין הפתעה לינואר?

תקציר ה-0:3 של הפועל באר שבע על הפועל תל אביב/ספורט 1

1. אחרי התבוסה 3:0 מול הפועל באר שבע אמש (ראשון), הפועל תל אביב עם יותר מ-11 שעות ללא שער, שלושה שערים ב-11 משחקים ושער שדה אחד בלבד עד עתה העונה. היא במקום האחרון בטבלה עם 6 נקודות, מרחק 5 נקודות מזאת שמעליה ועם קשת של נתונים שמצביעים בשלב זה על יורדת חצי בטוחה לליגה השנייה. הבעיה אצל הפועל תל אביב היא שלא נדלק אצלה אור אדום; אין שום זכר למועדון גדול. כן, יש פאניקה אך אין לחץ אמיתי מאחורי הקלעים, כזה שגורם לעשות הכול כדי לגייס כספים שיסייעו להביא רכש איכותי כדי להישאר בליגה. במועדון מסתפקים בכך שיגיעו שניים-שלושה שחקנים תחת הכותרת: "יש את מגבלות רשת הביטחון, על כל שחקן שיגיע יהיה שחקן שיילך".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יצרף זר דומיננטי בינואר? קלינגר/ברני ארדוב

2. דווקא אצל המאמן ניר קלינגר ובקרב השחקנים מרגישים את התסכול. אם במחצית מאמן השוערים עמי גניש ואיאד אבו עביד התעמתו בנוגע לסגירת אלטון אקולטסה בזמן קרן ("אתה לא המאמן, תפסיקו לצעוק כמו משוגעים, מה קרה לכם?), בהמשך שחקנים כעסו על שי אליאס שאיבד את הכדור בשער השני ולא סגר את ז'וזואה בדרך לשער השני. בירידה לספסל אמר אושר דוידה בעצבים: "כל השבוע אנחנו עובדים לסגור לו את הבעיטה ובסוף משאירים אותו חופשי". גם עמנואל בואטנג שהוחלף מלמל כי "לא טוב, לא טוב, מה יהיה? אנחנו לא מצליחים להבקיע ועכשיו גם סופגים בקלות".

שחקן הפועל באר שבע רמזי ספורי מול שחקן מכבי תל אביב אילון אלמוג. לירון מולדובן
עדיין על הפרק. ספורי/לירון מולדובן

3. עם כל הכבוד לינואר, להפועל תל אביב ישנם עדיין 5 משחקים שבהם היא תיאלץ להסתדר בלי שחקנים חדשים שיצורפו, או כמו שאמרו אתמול במועדון: "אם לא נבקיע וננצח ב-5 המשחקים האלה, אולי כבר לא יהיה טעם לרכש, צריכים להביא נקודות כבר נגד סכנין". בפועל, קלינגר יודע שליגיונרים וישראלים בכירים נרתעים מלהצטרף לאדומים והשמות שעל הפרק הם אלה של שלומי אזולאי החלוץ, לידור כהן ואולי גם רמזי ספורי,אם הפועל באר שבע תסכים להשאילו עד לסיום העונה. בנוסף, למאמן ישנו שם של שחקן זר דומיננטי אותו היה רוצה לצרף, אך עדיין אין אישור לכך.

אושר דוידה שחקן הפועל תל אביב מאוכזב. ברני ארדוב
"אם היה קהל יש פה שחקנים שבכלל לא היו יכולים לרוץ מהלחץ"/ברני ארדוב

4. ואגב, בתור קבוצה שבמקום האחרון ובדרך למאבקי ההישרדות, לא בטוח שחזרת הקהל תעשה טוב לאדומים. גורמים במועדון אמרו בנושא: "אם היה קהל יש פה שחקנים שבכלל לא היו יכולים לרוץ מהלחץ, לא זכורה קבוצה עם כל כך הרבה צעירים שנמצאת בסיטואציה כזאת, זה הולך לכיוון רע ולא נראה שיש מי שיעצור את הרכבת בדרך ללאומית".

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25587 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12622 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully