וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמונות אינטימיות של גבריאל ז'סוס ודייגו קוסטה נמצאו בתוך ספר תנ"ך בלונדון

21.12.2020 / 8:23

במאי האחרון מסרה אישה שני תיקים לחנות צדקה באנגליה. בתוך אחד מהם הסתתר ספר תנ"ך ובו תמונות של כוכבי הכדורגל, בלי חולצה, מצולמים עם אותה אישה

תקציר ה-0:7 של ליברפול על קריסטל פאלאס/ספורט 1

הצהובונים באנגליה עסקו ביממה האחרונה בסיפור מוזר למדי: בתוך ספר תנ"ך בחנות צדקה נמצאו תמונות אינטימיות של שני כוכבי כדורגל - גבריאל ז'סוס ממנצ'סטר סיטי ודייגו קוסטה מאתלטיקו מדריד - שניהם עם אותה אישה מסתורית ואלמונית.

"שניהם נראו צוחקים ונינוחים בחברתה של האישה, תוך שהם שוכבים על כרית בלי חולצה", אמר ל"סאן" מקורב לסיפור. "נראה שהתמונות צולמו בזמנים שונים. בחנות הצדקה הזאת בדרך כלל מתקבלים פאזלים ובגדים יד-שניה, אז זה בהחלט היה שונה".

על פי דיווחים, במאי האחרון נמסרו לחנות שני תיקים ובהם גם ספר תנ"ך, אך רק בשבוע שעבר נעשה בהם סדר ואז גם נמצאו התמונות בין הדפים: "אישה ממוצא לטיני הביאה את התיקים, היא אמרה שחבר עזב את בריטניה ורצה להיפטר מכמה דברים. האישה שהביאה את התיקים מעולם לא חזרה מאז".

גבריאל ז'סוס. -, צילום מסך
גבריאל ז'סוס והאישה המסתורית/צילום מסך, -
דייגו קוסטה. -, צילום מסך
דייגו קוסטה והאישה המסתורית/צילום מסך, -

הצהובונים הבריטים מיהרו לדווח שז'סוס, כוכבה של מנצ'סטר סיטי, נפרד מוקדם יותר השנה מבת זוגו הדוגמנית פרננדה קיירוש, לכאורה כי להתמקד בקריירת הכדורגל שלו. קוסטה, לשעבר כוכב בפרמיירליג, החל לחזור לאחרונה לעניינים באתלטיקו מדריד והוא נשוי עם שתי בנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully