וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סגנית שר הספורט החדשה: שחקנית כדורגל בת 19

סיילו וייסאגה המירה את המדים של נבחרת בוליביה בחליפה ואת כר הדשא במדרגות הפרלמנט: "ספורט הוא הדרך הכי טובה לאיחוד המדינה"

נבחרת הנשים של בוליביה נגד פורטו ריקו/יוטיוב

סיילו וייסאגה, כדורגלנית נבחרת בוליביה, כנראה בדרך לוותר על קריירה ספורטיבית אחרי שביום שישי היא הושבעה לתפקיד סגנית שר הספורט במדינה. כן, זו לא טעות, וייסאגה בת ה-19 היא כעת חלק מממשלת בוליביה. "התרופה הכי טובה נגד מגפה היא ספורט", אמרה בטקס ההשבעה שלה, "ספורט הוא גם הדבר הכי טוב כדי לאחד את המדינה".

וייסאגה הושבעה על ידי השר אדגר פוסו, שבעקבות ההחלטה למנות אותה ספג ביקורת נוקבת. בבוליביה כבר קרו דברים מוזרים, אבל במדינה הדרום אמריקנית לא זוכרים אדם כה צעיר שמתברג לעמדה כה בכירה.

וייסאגה נולדה במרץ 2001 ובזכות הבגרות שלה הוזמנה לנבחרת הנשים הבוגרת של בוליביה כבר בגיל 18 ובמקביל מונתה לקפטן נבחרת הנוער. היא אף יצאה עם נבחרת הנוער לטורניר בספרד והייתה קרובה לחתום בקבוצת הנשים של ולנסיה, אבל לבסוף העדיפה לחזור הביתה.

וייסאגה גדלה בסביבה ענייה ואיבדה את אמה כשהייתה בת 11. היא התאהבה בענף הספורט הפופולרי בעולם בגיל צעיר, שיחקה כדורגל ולצד היכולות שלה על המגרשים הרעועים, תמיד הבליטה תכונות של מנהיגות. מי שהכיר אותה, טען בפני התקשורת המקומית שהמעבר לפוליטיקה טבעי.

  • עוד באותו נושא:
  • בוליביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully