וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שודד רחוב ניסה לגנוב טלפון מבחורה בגובה 1.45 מ', ואז גילה שהיא לוחמת MMA

22.11.2020 / 12:27

חבוב, הסתבכת עם הבחורה הלא נכונה: גנב מארגנטינה ניסה להימלט, נתפס, ונפל לידיים של בחורה עצבנית עם מומחיות לג'יוג'יטסו. ככה זה נגמר

לוחמת MMA בגובה 1.45 מ' מכה גב ר שניסה לשדוד אותה/מתוך טוויטר

אנחנו סולדים מאלימות ומגנים כל סוג שלה, אבל לפעמים יש בזה קצת סיפוק, כאשר גנב רחוב משלם את המחיר. היה זה כאשר לוחמת ה-MMA בריסה מרלו בת ה-26 הותקפה ברחובות מאר דל פלטה בארגנטינה, כשגנב ניסה לשדוד ממנה את הטלפון הסלולרי שלה באמצע הרחוב - והחל לברוח. מה שהגנב חסר המזל לא ידע זה שהבחורה נמוכת הקומה, שגובהה בסך הכול 1.45 מטר, היא לא רק פייטרית קשוחה ונחושה, שלא מוותרת בקלות, אלא גם זריזה ומהירה.

לוחמת MMA מכה שודד רחוב. מתוך טוויטר, צילום מסך
לא ידע על מי הוא נפל/צילום מסך, מתוך טוויטר
לוחמת MMA מכה שודד רחוב. מתוך טוויטר, צילום מסך
הודתה שהייתה "בטירוף". מרלו/צילום מסך, מתוך טוויטר

אז היא התחילה לרדוף אחריו בעודו נמלט, קיבלה עזרה קלה מאנשים ברחוב שעיכבו אותו, וברגע שהצליחה לתפוס אותו - החלה לחבוט בו ללא רחמים. הסרטון החל לתעד את המקרה רק אחרי שכבר הצליחה להשתלט עליו לחלוטין, כשהוא מנסה לקום מהרצפה, כשכולו זב דם, אחרי שהפליאה בו את מכותיו. כי בריסה, כך מתברר, מתמחה בג'יו ג'יטסו.

מי שצילם את הסרטון הוא ידיד שלה, ששמע אותה צועקת בעודה רודפת אחרי הגנב, ומיהר למקום עם הרכב שלו - וכשהוא יצא מהרכב, כאמור, הגנב כבר היה מרותק והמום, בטרם הגיעה המשטרה. לאחר מכן סיפרה שהייתה "בטירוף" בגלל המצב: "אני כל היום עובדת, בגלל הקורונה הורידו לי בשכר, ופשוט סירבתי לקבל את זה שאיזה מישהו גונב לי חצי מהמשכורת בשלוש שניות. אני מקווה שהאיש הזה לא יגנוב יותר לעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully