וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "שלטנו בצורה מוחלטת, ג'וש כהן עשה צדק"

מכבי חיפה פתחה פער של 6 נקודות בפסגה, בכר אחרי ה-1:2 הדרמטי על מכבי פתח תקוה: "הפנדל המוחמץ שלהם נתן לנו ניצחון מוצדק". חזיזה: "שער הניצחון? הכדור נפל עליי מהשמיים". לוזון: "במחצית הראשונה היה כדורגל אירופי, הכי טוב בליגה העונה"

תקציר הניצחון הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה 1:2 בחוץ/ספורט1

"שלטנו בצורה מוחלטת מול קבוצה מצוינת. גם אם היינו סופגים את השוויון, הייתי מחמיא לשחקנים. ייצרנו הרבה מצבים, שלטנו ושיחקנו מצוין. אנחנו מגיעים להמון מצבים ונצטרך לדעת לנצל אותם". את הדברים הללו אמר הערב (שבת) ברק בכר אחרי ה-1:2 הדרמטי של מכבי חיפה על מכבי פתח תקוה במחזור ה-11 בליגת העל.

הירוקים חזרו מפיגור והציגו מחצית שנייה נהדרת, אבל לא הפסיקו להחמיץ (כולל פנדל של מוחמד אבו פאני) עד שדולב חזיזה כבש את מה שהתברר כשער ניצחון. ג'וש כהן החמיץ פנדל בדקה ה-98 ובכר ושחקניו פתחו פער של שש נקודות בפסגה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים עם השוער ג'וש כהן. טל לוי
איזו דרמה במושבה/טל לוי

"היה משחק בין שתי קבוצות שבאו לנצח", המשיך בכר, "היה משחק קצבי וצריך להחמיא למכבי פתח תקוה. כרגיל החמצנו פנדל וסיבכנו את עצמנו. השוער שלהם תפס יום וצריך לפרגן לו. הצדק נעשה עד הסוף עם הפנדל הזה שהוחמץ אחרי ההתקפה היחידה שלהם. יענקל'ה? הוא אמר שאנחנו צריכים לכבוש יותר מהמצבים שלנו".

עוד אמר המאמן: "גם מול הפועל תל אביב היה משחק עונה. שיחקנו פה מול קבוצה מצוינת, למרות שספגנו שער מוקדם. אתם נוטים לזלזל בקבוצות פה, הליגה קשה מאוד. ג'וש כהן עשה משחק אדיר נגד הפועל תל אביב והיום עשה הצלה גדולה. הוא עשה צדק. הפנדלים שלנו? יש שלושה בועטים רשומים והם מחליטים ביניהם. נגד קרית שמונה זה עבד עם דולב חזיזה והפעם לא. היה מגיע לאבו פאני לכבוש".

דולב חזיזה שכבש שער ניצחון בנגיחה אחרי קרן: "מאמן השוערים שלנו אמר לי ללכת לרחוק בקרן ועשיתי את זה. הכדור נפל עליי מהשמיים. היה משחק קשה ומגיע כל הכבוד לג'וש על מה שהוא עשה. האמנתי בלב שהוא יציל את הפנדל".

על הפנדל המוחמץ של אבו פאני אמר חזיזה: "הוא הרגיש טוב ורצה לבעוט. לא התווכחתי בשבילו. הבטחנו לו בחדר ההלבשה שננצח את המשחק הזה בשבילו. לא אתווכח גם אם הוא ירצה לבעוט בפעם הבאה".

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון. ., אודי ציטיאט
מרגיש טוב במכבי פתח תקוה. לוזון/אודי ציטיאט, .

מאמן מכבי פתח תקוה, גיא לוזון: "במחצית הראשונה היה כדורגל אירופי, לדעתי הכי טוב בליגת העל העונה. במחצית השנייה הם היו טובים יותר אם לאמר את האמת. הם לחצו אותנו ל-16 שלנו ולא הצלחנו לשלוט בקצב המשחק. גם החילופים שלי לא הוציאו אותנו מההתגוננות הלא יזומה. בתוספת הזמן היינו יכולים לצאת עם נקודה, אבל לא יצא ונמשיך קדימה".

המאמן המשיך: "אני לא נותן לעצמי ציונים, אנחנו נבחנים בכל שבוע מחדש. אני נהנה פה מאוד וחושב שעשינו כברת דרך ארוכה מקבוצה שירדה ליגה לפני שנה וחצי למה שאנחנו עכשיו. כל הסגל הוחלף למעט תאי בריבו. אנחנו נראים טוב חוץ מהתוצאות ונצטרך להמשיך בדרך הזו".

אריק ינקו, שהיה מצוין לפני שספג את השני באשמתו הישירה: "כואב להחמיץ פנדל בדקה ה-90, אבל אנחנו נצא מהרגעים הקשים ביחד. אני תמיד עושה את העבודה שלי, היום זה לא הספיק. כואב להפסיד ככה. אנחנו קבוצה מספיק חזקה והסגל שלנו מספיק מלוכד כדי לצאת מזה. אנחנו נצא מזה ביחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully