וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלמוג כהן ייעדר כחודש וחצי. אטפלד: "לא זיהיתי את הקבוצה"

19.12.2020 / 21:06

קשר מכבי נתניה סובל מקרע בשריר. המאמן התאכזב מהתיקו נגד בני יהודה, אדרי: "היה חשוב לייצב את הקבוצה אחרי ההופעה המבישה נגד חדרה"

תקציר ה-1:1 בין בני יהודה למכבי נתניה/ספורט1

קשר מכבי נתניה, אלמוג כהן, ייעדר כחודש וחצי. הקפטן סובל מקרע בשריר הירך האחורי, זכר לפציעה במשחק נגד מכבי פתח תקוה, והוא יחזור רק בעוד כשישה שבועות.

בינתיים היהלומים נפרדו הערב (שבת) ב-1:1 במשחק החוץ נגד בני יהודה - התיקו השלישי שלה העונה משלושה משחקים בבלומפילד. המאמן ריימונד אטפלד ביצע שינויים רבים בהרכב ולא היה מרוצה בסיום.

"היינו צריכים לעשות קצת שינויים בגלל הלו"ז הצפוף, זה נורמלי", הסביר המאמן, "במחצית הראשונה לא הייתי מרוצה ולא זיהיתי את הקבוצה שלי, לכן במחצית עשיתי חילופים. לקחנו הימור במחצית השנייה כשהצבנו את רוי קורין כמגן שמאלי. דחפנו מהר מדי קדימה במקום להניע. היינו קצת חשופים, בסיום ואני חושב ששתי הקבוצות ניסו לנצח".

על עצירת הפנדל של דני עמוס, שגרם לבעיטה, אבל עצר אותה, אמר המאמן: "בחדר ההלבשה שאלתי את דני אם הוא גרם לפנדל רק כדי לעצור אותו, אבל ברצינות, דני עשה טעות ותיקן אותה".

אלמוג כהן שחקן מכבי נתניה הפצוע עם לאמק בנדה. ברני ארדוב
יצטרך להתרגל למשחקים באזרחי. אלמוג כהן/ברני ארדוב

מאמן בני יהודה, כפיר אדרי: "אחרי ההופעה המבישה נגד הפועל חדרה היה חשוב לייצב את הקבוצה. בחצי הראשון ראינו את הקבוצה שרצינו לראות מפתיחת העונה והתוצאה הייתה צריכה להיות יותר גבוהה. החמצת הפנדל? זה מתסכל, 0:2 לפני הירידה למחצית זו תוצאה שהייתה משנה את כל המשחק. אבל זה הכדורגל. היה חשוב לנו להיראות כמו קבוצה ואני שמח שזה קרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully