וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - הפועל באר שבע: באריירו עשוי לפתוח כבלם, ארמנדו קופר שוחרר רשמית

מצוקת שחקני הגנה לאבוקסיס, מדמון עשוי לקבל את המקום בקישור. קלינגר אופטימי, אך גוטליב פצוע ובספק. בואטנג עשוי לשוב להרכב, חברו הפנמי סיים את דרכו (א', 20:15, ספ' 1)

מחזור 11הסתיים20/12/2020
הפועל תל אביב
    3:0
    • (22) סלליך
    • (62) ז'וסוואה
    • (68) וארן
    הפועל באר שבע
    תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

    הפועל תל אביב

    אחרי ההפסד המתסכל למכבי חיפה וזמן רב ללא שער, הפועל באר שבע תארח מחר (ראשון, 20:15, ספורט 1) את הפועל באר שבע בתקווה להשיג נקודות שיקרבו אותה אל הקבוצות שמעל הקו האדום. אדי גוטליב עדיין בספק למשחק בגלל פציעה וגם דני גרופר שלא התאמן סדיר עשוי להישאר מחוץ לסגל. ניר קלינגר מתלבט האם להמשיך לתת קרדיט לדן עזריה או להכניס קשר בעל אופי הגנתי יותר. גיל יצחק ייכנס לעניינים בהדרגה, שכן הוא עדיין לא בכושר משחק מלא. לפני המשחק ייערך טקס הוקרה ליוסי אבוקסיס.

    קלינגר אמר לקראת המשחק: "מאז המשחק מול מכבי חיפה, ששוב יצאנו מאוכזבים אבל יכולנו לשאוב עידוד בעיקר מהמחצית השנייה, התמקדנו בדברים הטובים שהיו ואנחנו מוכנים למשחק. אנחנו מחכים ומצפים כבר לניצחון הראשון מזה תקופה, אני בטוח שהשחקנים מבינים ויודעים כמה זה חשוב לקהל, כמה זה חשוב לכל המועדון הזה, להתאושש ולצאת מהבור הזה שאנחנו נמצאים בו ואני גם מאמין שאנחנו נעשה את זה".

    מי שלא ישחק מחר וכבר לא ישחק יותר במועדון הוא ארמנדו קופר, איתו הגיעו האדומים לשחרור הערב. המנכ"לית אודליה פרידמן אמרה: "אנו מודים לארמנדו על תקופתו במועדון ומאחלים לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

    גיל יצחק שחקן הפועל תל אביב לפני בוגדן פלאניץ' שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
    ייכנס לעניינים בהדרגה. גיל יצחק/לילך וייס רוזנברג

    הפועל באר שבע

    קשר הפועל באר שבע אילי מדמון מועמד לפתוח מחר בהרכב מול הפועל תל אביב, אם יוסי אבוקסיס יעדיף לפתוח במרכז ההגנה עם מריאנו באריירו. מרואן קבהא ואור דדיה ימשיכו להיעדר בשל פציעות ולכן נוסה באריירו כבלם לצד לואי טהא. גם עמית ביטון תורגל כבלם בחלק מהאימון ובכל מקרה הוא יחזור לראשונה לסגל אחרי תקופת היעדרות ממושכת בשל פציעה. מיגל ויטור עדיין לא מצליח להתגבר על פציעתו וחזרתו לסגל שוב תידחה. גם תומר יוספי יישאר בחוץ. בהתקפה צפוי לפתוח אנתוני וראן כאשר אלטון אקולטסה וז'וזואה סוחבים פציעות, אך צפויים לקבל מקום ב-11.

    עוד בוואלה!

    עוד שישי סוער בהפועל תל אביב: האוהדים מחו נגד הניסנובים וקראו לא להחזיר את ורמוט

    לכתבה המלאה
    אילי מדמון שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
    ישוב ל-11? מדמון/דני מרון

    טריוויה

    * 103 מפגשים היו עד היום בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשהפועל תל אביב מובילה 32:43 בניצחונות ועוד 28 משחקים לא הוכרעו.

    * כל שלושת המפגשים האחרונים שאירחה הפועל תל אביב, הסתיימו ב-0:1 לזכותה. משחק לפני כן הסתיים ב-0:0 ובאחרון שבאר שבע כבשה בחוץ וגם ניצחה 0:1, זה היה בזכות שער עצמי של אביחי ידין בינואר 2016.

    * אז כדי למצוא את שער החוץ האחרון של שחקן באר שבע מול הפועל תל אביב, צריך לחזור לנובמבר 2014, כאשר מאור בוזגלו השווה זמנית עם צמד בהפסד 3:2. גילי ורמוט העניק ניצחון למארחת בתוספת הזמן.

    * הפועל תל אביב, נועלת הטבלה ובעלת ההתקפה הדלה מכולן, כבשה רק שלושה שערים (מתוכם שער שדה אחד) ב-10 מחזורים וזו הפתיחה הכי גרועה בתולדותיה מבחינה זו. בנוסף, היא סופרת כבר 571 דקות ללא שער בליגה.

    * הפועל תל אביב היא הקבוצה היחידה שלא כבשה בחצי השעה הראשונה וגם היחידה שלא כבשה ברבע השעה האחרונה במשחקים עד כה. השער הכי מוקדם שלה היה בדקה ה-45 והכי מאוחר בדקה ה-68.

    * הפועל באר שבע היא מלכת התיקו של הליגה כרגע, עם חמישה משחקים שלא הוכרעו: פעמיים 0:0 ושלוש פעמים 2:2.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: גל לייבוביץ'
    אצטדיון: בלומפילד

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully