וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע המדינה: ניצחונות לראשון לציון וגלבוע/גליל שעלו לרבע הגמר

עודכן לאחרונה: 20.12.2020 / 22:42

שמינית גמר הגביע: הקבוצה של גיא גודס ניצחה 80:85 את באר שבע, מיצ'ל (24) הצטיין. הקבוצה של ליובין גברה 75:83 על נהריה בחוץ. הפועל תל אביב חזרה ממינוס 15 ל-70:77 על אליצור נתניה. מכבי חיפה הביסה 80:101 את רמת השרון. עירוני נהריה מארחת את גלבוע/גליל

שחקני וושינגטון וויזארדס ראסל ווסטברוק דני אבדיה/וושינגטון וויזארדס אתר רשמי

משחקי שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל נשמכים הערב (ראשון). מכבי ראשון לציון, שהגיע לגמר הגביע לפני שנתיים ולחצי הגמר בעונה שעברה, ניצחה בביתה 80:87 את הפועל באר שבע. גם מכבי חיפה עלתה לרבע הגמר, כשהביסה 80:101 בחוץ את א.ס. רמת השרון. בקרב צפוני הפסידה הפיינליסטית מאשתקד עירוני נהריה 83:75 להפועל גלבוע/גליל וסיימה את דרכה במפעל. הפועל תל אביב התקשתה, אבל הצליחה לעבור בשלום את אליצור נתניה מהלאומית לאחר שגברה עליה 70:77.

שחקן מכבי ראשון לציון אקיל מיצ'ל מול שחקן הפועל באר שבע ג'יימס בנקס. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
משחק ענק שלו שלח את ראשון לציון לרבע הגמר. מיצ'ל/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

מכבי ראשון לציון - הפועל באר שבע 80:87

הקבוצה של גיא גודס חזרה השבוע למאזן חיובי בליגת העל לאחר שרשמה לראשונה העונה שני ניצחונות רצופים. כעת, רשמו הכתומים ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, עלו לרבע גמר הגביע ועל הדרך נקמו בקבוצה מבירת הנגב על התבוסה שהנחילה לה בליגה. אמיר בל (25) וספנסר וייס (24) היו נהדרים בשורות האורחת, אך לא יכלו למשחק נפלא של אקיל מיצ'ל בשורות מכבי ראשון לציון שקלע 24 נקודות, לקח 13 ריבאונדים, מסר 5 אסיסטים וחטף 5 פעמים. דריל מונרו הוסיף 19 ו-11 ריבאונדים ומכבי ראשון לציון בשלב הבא.

עירוני נהריה - הפועל גלבוע/גליל 83:75

הסגולים שהובסו לפני היציאה לפגרה קיוו להיראות טוב הרבה יותר, ואכן הקבוצה של דני פרנקו הוליכה לאורך שלושת הרבעים על הקבוצה מצמרת ליגת העל. מייקל יאנג, שחקנה של האורחת בעונה שעברה, הצטיין נגד חבריו לשעבר והוליך את המארחת ליתרון, אך משחק נהדר של ג'ון תומאסון (18) ונקודות קלאץ' של אייזאה קאזינס, קבעו מהפך ברבע האחרון. שישה שחקנים אצל האורחת קלעו בספרות כפולות, ולמרות חסרונו של עמית גרשון, הקבוצה של ליובין ברבע גמר גביע המדינה, בעוד פיינאליסטית העונה שעברה סיימה את דרכה בשמינית הגמר.

מאמן הפועל תל אביב יאניס קאסטריטיס. דני מרון
הפועל תל אביב הצליחה בסופו של דבר להתגבר על נתניה מהליגה הלאומית. קסטירטיס/דני מרון

אליצור נתניה - הפועל תל אביב 77:70

הקבוצה של רובן נייברגר, שמנוהלת על ידי הפרויקט של "שחקן אמיתי", הוליכה כבר בפער בן 15 נקודות על פני הקבוצה מליגת העל אך, סיום חזק של השחקנים של קסטריטיס מנע מהם מבוכה גדולה מאוד כבר בשלב שמינית גמר גביע המדינה. גייב יורק (18) ויים מדר (15) הוליכו את קלעי המנצחת, שקיבלה גם משחק טוב מרג'י אפשואו (11) ויונתן מור (10). 24 נקודות של איתי מושקוביץ' ו-19 של ברייס וושינגטון לא עזרו למארחת, שסיימה את דרכה במפעל.

א.ס רמת השרון - מכבי חיפה 101:80

פתיחת העונה החלשה של מכבי חיפה בליגה לא השפיעה עליה מול קבוצת התחתית מהליגה הלאומית. הקבוצה של גיא קנטור הצליחה להישאר קרובה לירוקים במחצית הראשונה, וירדה להפסקה בפיגור 51:48 בלבד. במחצית השנייה רומן סורקין (27) ריגוברטו מנדוסה (21) ואבי בן שימול (19) פתחו מבערים וברחו לרמת השרון בדרך לניצחון קליל ולעלייה לרבע גמר הגביע. ג'קוואן לואיס קלע 24 לזכות המפסידה, אך מלבדו אף שחקן לא בלט בשורות המארחת, שתתרכז במאבקי התחתית בליגה הלאומית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully