וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הבייסבול הזמין את היוטיובר לקרב איגרוף. הסיבה: גמר לא יפה עם הבת שלו

חוזה קנסקו, כוכב הבייסבול לשעבר, הזמין את לוגאן פול לקרב איגרוף אחרי שנפרד מהבת שלו בצורה לא מכובדת. לוגאן: "אין בעיה, אני אוהב לחבוט בקנסקואים"

לוחמת MMA בגובה 1.45 מ' מכה גב ר שניסה לשדוד אותה/מתוך טוויטר

חוזה קונסקו, כוכב הבייסבול לשעבר, קורא בפומבי לקיים קרב איגרוף נגד לוגאן פול, יוטיובר מפורסם בארה"ב, אחרי שלכאורה נפרד בצורה לא מכובדת מהבת שלו. פול מנסה לא פעם לייצר לעצמו כותרות ולארגן לעצמו קרבות, אבל הפעם נדמה שייתכן שהוא הצליח למצוא סכסך שמייצר עניין ופיקנטריה.

קאנסקו בעבר היה ה-MVP של ליגת הבייסבול ושש פעמים אולסטאר אבל כיום הוא כבר בן 56. בחודש שעבר הוא משום מקום קרב עם אחד מהאחים לוגאן, ולוגאן פול בן ה-25 צייץ בתגובה: "אין בעיה. אני אוהב לחבוט בקאנסקואים". ואכן, כעת מתברר שקאנסקו רוצה בקרב כדי להגן על כבודה של בתו, ג'וזי קאנסקו, דוגמנית שהופיעה ב"פלייבוי" בין השאר - אחרי שלכאורה נפרד ממנה בדרך לא יפה.

שחקן הבייסבול חוזה קנסקו. AP
טיפוס מפוקפק. קנסקו/AP

"נפגשתי איתו פעם אחת בלאס וגאס, כשלוגאן והבת שלי הגיעו לשם", סיפר קאנסקו, "הוא נראה כמו ילד נחמד, אבל גם קצת שחצן מדי. אבל אז, פתאום, הם נפרדו. מתישהו אספר את הפרטים, זה יבור. אבל אתם יודעים, זה הותיר לי טעם מר בפה".

לוגאן פול עד עתה הפסיד בשני קרבות שאירגן לעצמו, מול יוטיובר אחר, KSI. כעת הוא מתכונן לקרב מול פלויד מייוות'ר ב-20 בפברואר.

עוד בוואלה!

אחרי שספגה ביקורות קשות: לוחמת ה-MMA לשעבר מחקה את תמונת העירום

לכתבה המלאה

קנסקו בזירה מול יריב ענק. בפעם הקודמת ככה זה נגמר

כעת קאנסקו מייחל לקרב מול היוטיובר שהוא חצי מהגיל שלו. "תתכוננו, זה אמיתי, זאת לא בדיחה", אומר קאנסקו, "אם אני נותן לו מכה אחת, הוא נופל - גם אם אני בן 56, ולו יש ניסיון בקרבות מול סלבריטאים". יש לציין שקאנסקו עצמו, שהיה מעורב בשערוריות סמים בתקופתו כשחקו בייסבול, כבר השתתף בקרב ראווה, והפסיד ליריבו היפני הענק (2:15 מ').

  • עוד באותו נושא:
  • בייסבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully