וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שספגה ביקורות קשות: לוחמת ה-MMA לשעבר מחקה את תמונת העירום

30.6.2020 / 11:35

ג'ינה קראנו, בעבר לוחמת MMA בולטת וכיום שחקנית, חשפה את עצמה ברשת אך התחרטה במהרה בעקבות תגובות פוגעניות: "את לא צריכה את זה, שימי עלייך בגדים"

לוחמת ה-UFC פייג' ואנזאנט מתאמנת בעירום/Instagram @paigevanzant

בווידאו: הלוחמת פייג' ואנזאנט מתאמנת בעירום

ג'ינה קראנו נחשבה בעבר לאחת מלוחמות ה-MMA המובילות בעולם, אחרי שרשמה רצף של שמונה ניצחונות מול אפס הפסדים מ-2006 ועד ל-2008. אלא ששנה לאחר מכן, בקרב האליפות של ארגון Strikeforce (הפך בשלב מאוחר יותר ל-UFC), היא הפסידה לכריס סייבורג במה שהיה להפסדה הראשון בקריירה, שהיה גם לקרב האחרון בקריירה שלה.

היא אמנם קיבלה הצעות רבות וחשפה שהייתה אמורה להילחם באלופה לשעבר רונדה ראוזי ב-2014, אך מאז אותו הפסד בקרב אליפות היא החליטה לעשות הסבה והפכה לשחקנית. ב-11 השנים שחלפו מאז אותו קרב היא שיחקה בעשרות סרטים וסדרות, לצד שחקנים גדולים כמו ברוס ויליס ורוברטו דה נירו.

בימים האחרונים שמה עלה לכותרות שוב, אחרי שהיא נאלצה למחוק תמונת עירום שהעלתה לרשת והפכה לוויראלית ברגע, בשל התגובות שקיבלה. "את לא צריכה את זה, שימי בגדים", הגיב לה הלוחם לשעבר רנזו גרייסי. "את אחת הנשים הכי יפות שראיתי וזה מה שהופך אותך לכל כך מיוחדת. את לא צריכה לפרסם תמונות עירום בשביל זה".

ג'ינה קראנו לוחמת MMA לשעבר. צילום מסך, צילום מסך
התמונה של קראנו שפורסמה ונמחקה/צילום מסך, צילום מסך

לצד תגובות סקסיסטיות שספגה, קיבלה גם לא מעט תגובות חיוביות, חלקן מקולגות בעבר ובהווה. "את מהממת והביטחון העצמי שלך מעורר השראה", כתבה לה לוחמת ה-MMA האמריקאית ג'ולי קדזי. "אין דבר יותר סקסי מאישה חופשייה ומלאת ביטחון", הוסיפה הלוחמת מישה טייט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully