וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: פלויד מייוות'ר יילחם בלוגן פול ב-20 בפברואר

כשהוא בן 44, אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים שוב ישוב מפרישה, הפעם כדי להילחם באחיו של היוטיובר שפירק את נייט רובינסון

צפו נייט רובינסון חוטף נוקאאוט בקרב האיגרוף הראשון שלו/ספורט 1

"נייט, אני גאה בך. תמיד אעמוד מאחוריך אחי, לעולם לא אבעט באח כשהוא על הרצפה. זה בסדר שאנשים מביעים את דעתם, אבל לא הגיוני שספורטאים שחורים, בטח שחקני NBA שחורים, יצחקו עליך. אנחנו אמורים לעמוד אחד לצד השני בטוב וברע. אני כאן כדי להרים אותך, כולנו אוהבים אותך נייט וכל הכבוד על המאמץ שהשקעת".

כך כתב פלויד מייוות'ר, אחד המתאגרפים הגדולים בכל הזמנים, לשחקן ה-NBA לשעבר נייט רובינסון, שהפסיד לפני כשבוע בנוקאאוט אכזרי ליוטיובר ג'ייק פול, בקרב ראווה שנערך לפני הקרב המדובר של מייק טייסון ורוי ג'ונס ג'וניור.

מעבר לדיבורים, נראה שמייוות'ר החליט לעבור למעשים, אחרי שהלילה (בין ראשון לשני) הודיע בחשבון האינסטגרם שלו שיחזור מפרישה לטובת קרב אגרוף אחד, מול לא אחר מאשר לוגן פול אחיו של ג'ייק, שהשכיב את רובינסון לישון במהלך הקרב ביניהם.

הקרב בין השניים ייערך ב-20 בפברואר, ולמרות שללוגן יש יתרון גובה ומשקל על יריבו שיחגוג 44 ארבעה ימים לפני הקרב, למייוות'ר ניסיון זירה עצום שיבוא לידי ביטוי בזירה.

האמריקאי פרש בשנת 2017 אחרי הקרב המדובר מול לוחם ה-MMA קונור מקגרגור, שלאחריו עלה למאזן בלתי נתפס של 0:50 בקריירה. כשנה לאחר מכן החליט לשוב לזירה כשפגש קיקבוקסר יפני, אותו פירק לחתיכות לפני ששוב הודיע על פרישה. כעת הוא יערוך קרב נוסף מול פול שמחזיק במאזן 0:1 בקריירה אחרי הניצחון המוחץ על רובינסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully