וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיות בליגה של חביב: הכירו את הלוחם הישראלי טריאל אבסוב

עדי כפיר

4.12.2020 / 15:27

הלוחם הישראלי בן ה-25 התארח בפודקאסט אמנויות הלחימה "טייקדאון", סיפר על הקשר שלו לחביב נורגומדוב והליגה שרכש שתהיה לו זירה מקצוענית ראשונה וגילה: "כנראה שסידרו לי קרב ברוסיה או באבו דאבי"

הלוחם הישראלי טריאל אבסוב, שניצח לפני מספר שבועות טורניר MMA חובבני בקרואטיה, התארח בפודקאסט אמנויות הלחימה "טייקדאון" וסיפק לארקדי סצ'קובסקי ועידו פריינטה הכרזה יוצאת דופן על הקרב המקצועני הראשון שיהיה תחת ליגת ה-MMA, שרכש לאחרונה אלוף ה-UFC לשעבר במשקל קל חביב נורמגומדוב.
.
אבסוב בן ה-25, שעלה לישראל מאזרבייג'ן בגיל שנתיים, התחרה בשנים האחרונות בנבחרת ישראל בסמבו קרבי. בשנת 2018 זכה במדליית הארד באליפות העולם וב-2019 זכה גם בארד באליפות אירופה, וכעת לאחר מספר קרבות חובבניים ב-MMA הוא מרגיש שזה הזמן הנכון עבורו לזירה המקצוענית, ומספר איך נוצר הקשר אל נורמגומדוב ומה השאיפות שלו לעתיד.

"את הטורניר בקרואטיה אירגן הנציג של אמריקן טופ טים באירופה, אבל כ-3 שבועות לפני הטורניר נדבקתי בקורונה, בעקבות זה חליתי בדלקת ריאות ונאלצתי להיות בבידוד 10 ימים וגם נפצעתי בצלע. למרות זאת, החלמתי בזמן להתחלת הטורניר וערכתי 3 קרבות בהכנעות בערב אחד וניצחתי את הטורניר".

על הקרב המקצועני הראשון הכריז: "כיום אני נציג של חטיף החלבון 'פיט טרו ביי חביב'. נוצרו לי קשרים עם החברה הרוסית שמשווקת את החטיף ונותנת לי חסות, וגם אחראית על למצוא לי הזדמנויות נכונות לקרבות. הם הצליחו לסדר לי קרב כנראה בינואר באבו דאבי או רוסיה נגד יריב מאפגניסטן. אני הולך להילחם בליגת GFC שלאחרונה שינו את השם בגלל שחביב רכש אותם במיליון דולר".

אבסוב הוסיף ואמר: "ממש בקרוב אני אמור לקבל זימון למחנה אימונים ברוסיה, בערך חודש וחצי במוסקבה, ומשם אני אעבור להתאמן בדאגיסטן במכון של חביב".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully