וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה: "הזריקות לא נכנסו אבל לא ארתע". סקוט ברוקס: "יהיה כיף לאמן אותו"

הישראלי סיכם את משחקו השני שבו קלע 7 נקודות וסיים עם 0 מ-4 מהשלוש: "צריך להשתפר. לא הלך לי, לא ביג דיל. אני בן אדם". בראדלי ביל החמיא לאבדיה: "אין בו פחד". גם המאמן מעודד: "נהדר לראות אותו"

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

דני אבדיה ממשיך בהכנה שלו למשחק ה-NBA הרשמי שלו: הלילה (בין חמישי לשישי) הוא עלה למשחק ההכנה השני של וושינגטון העונה, וסיים עם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים, במשחק שבו הוויזארדס הפסידו 97:86 לדטרויט. אומנם הוא לא הצליח לשחזר את היכולת המצוינת שלו מהמשחק הראשון מול ברוקלין, אז סיים עם 15 נקודות ללא החטאה (כולל 3 מ-3 מהשלוש), אבל הישראלי בן ה-19 ממשיך ללמוד ולהתפתח, וגם הלילה הראה חלק מהפוטנציאל שלו עם כמה חדירות חזקות יעילות, 3 אסיסטים והגנה טובה, שכללה 2 חטיפות.

אבדיה נשאל על היכולת שלו ואמר: "בסופו של דבר אני לא מסתכל רק על עצמי, אני חלק מקבוצה, ואני צריך להשתפר, וכולם צריכים להשתפר. הזריקות לא נכנסו לי הלילה, זה לא ביג דיל, אמשך לקחת את הזריקות שלי, אמשיך לקחת החלטות נכונות, לעשות את המסירה אקסטרה. באופן כללי לא הלך לי, אבל אחזור לעבודה, כולנו נחזור לעבודה, ונקווה שיהיה לנו משחק יותר טוב במשחק הבא".

הפעם אבדיה התקשה בקליעה וסיים עם 3 מ-8 מהשדה, כולל 0 מ-4 מהשלוש. עם זאת, הוא שיחק 32 דקות, וממשיך לקבל הרבה אמון מהמאמן שלו סקוט ברוקס. על ההתאקלמות ל-NBA אמר אבדיה: "זה רק המשחק השני. גם אם היה לי משחק טוב בראשון, ידעתי שלא אשאר מושלם. הכול חדש לי. כל האווירה, לשחק במגרשים האלה... אגיד בכנות - ייקח לי זמן להסתגל. אני בן אדם. אני לומד. אמשיך לעבוד קשה. כקבוצה יש לנו עתיד גדול. זה הזמן עבורנו להתכונן ולהתאמן. בין אם היינו טובים או רעים - עשיתי את המהלכים שלי, לקחתי את הזריקות שלי, בין אם הן נכנסו או לא, זה לא אומר שארתע".

עוד בוואלה!

דני אבדיה סיים את משחקו השני בהכנה עם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים, וושינגטון שוב הפסידה

לכתבה המלאה
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט פיסטונס. Nick Wass, AP
שכר לימוד. אבדיה/AP, Nick Wass

אבדיה נשאל מה הוא יכול לשפר, וענה בחיוך: "תסתכלו על הסטטיסטיקה ותדעו מה להגיד לי. אבל אני חושב שבעיקר על השלשות, אני מתפשר עליהן, לא הייתי אגרסיבי כמו במשחק הקודם, וכן, אצטרך למצוא פתרונות לימים שבהם יש ערבי קליעה פחות טובים. המשחק לא הלך טוב לי ולכולנו, אבל אני מנסה לעשות את המיטב".

בראדלי ביל, כוכב וושינגטון, אמר על אבדיה: "הוא שיחק נהדר. כמו שאמרתי לו באימון, יהיו לו ימים טובים ויהיו לו ימים בינוניים, ועליו להבין שהוא חייב ללמוד מזה ולקבל את זה, ולהבין שבכל משחק אתה לומד. היה לו משחק מצוין מול ברוקלין, היום היה לו משחק בסדר, ועכשיו הוא צריך לבחון את המשחק ולראות איפה הוא יכול להשתפר ומה הוא יכול ללמוד.

"אבל מה שאני הכי אוהב אצלו זה את האופי התחרותי שלו והרוח התחרותית, הוא לא פוחד מאף אחד ולא נרתע, הוא ממשיך לשחק ברמה הכי גבוהה. הייתי רוצה שיהיה יותר אגרסיבי בהתקפה ויהווה יותר איום על הסל, אבל אלה דברים שבאים עם הזמן והבגרות".

בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס. Nick Wass, AP
מעודד לקראת ההמשך. ביל/AP, Nick Wass

המאמן סקוט ברוקס אמר על אבדיה אחרי משחק ההכנה השני: "אני אוהב את מגוון הכישורים שלו, אני אוהב את הביטחון שלו, הוא משחק חזק את הדקות שלו, וזה כל מה שאפשר לבקש. ועם זה אפשר לעבוד. זה מרשים עבור ילד בן 19, שבא למדינה הזאת ומשחק כמו שהוא משחק בשבועיים האלה, נהדר לראות את זה. יהיה כיף לאמן אותו כי אפשר לעבוד עם שחקנים נחושים שאף פעם לא מוותרים, לא מורידים את הראש גם כשהדברים לא הולכים בדרך שלך, ממשיכים להילחם ולשחק בכל הכוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully