וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני אבדיה סיים את משחקו השני בהכנה עם 7 נקודות ו-5 ריבאונדים, וושינגטון שוב הפסידה

אחרי ההופעה המצוינת במשחק הראשון, הפעם אבדיה התקשה בקליעה וסיים עם 3 מ-8 מהשדה, כולל 0 מ-4 מהשלוש. הישראלי שיחק 32 דקות והוסיף גם 3 אסיסטים ו-2 חטיפות בהפסד 97:86 לדטרויט

דני אבדיה מדבר אחרי משחק הבכורה בקדם העונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

אחרי ההופעה המושלמת שלו במשחק ההכנה הראשון שלו ב-NBA, דני אבדיה עלה הלילה (בין חמישי לשישי) להופעה השנייה שלו במדי וושינגטון בקדם העונה ב-NBA. הפעם הישראלי קיבל 32 דקות, וסיים עם 7 נקודות, 5 ריבאונדים ו-3 אסיסטים במשחק שבו קבוצתו הפסידה 97:86 לדטרויט.

אם במשחקו הראשון אבדיה סיים ערב ללא החטאה, הלילה הוא כבר התקשה בקליעה, וסיים את המשחק עם 3 מ-8 מהשדה, כולל 0 מ-4 מהשלוש. כמו כן, אבדיה קלע רק 1 מ-3 מקו העונשין. הוא הוסיף למאזנו גם 2 חטיפות, אבל גם 3 איבודי כדור.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט פיסטונס. Nick Wass, AP
חסר פחד. אבדיה/AP, Nick Wass
דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס מול דטרויט פיסטונס. Nick Wass, AP
שמר טוב, התקשה בקליעה. אבדיה/AP, Nick Wass

וושינגטון שיחקה בלי שלושה משחקניה הבולטים - ראסל ווסטברוק, דאוויס ברטאנס ורוי האצ'ימורה - אבל אבדיה לא פתח בחמישייה. הוא נכנס למשחק 4 דקות לסיום הרבע הראשון, ומתוך 40 הדקות שנותרו מאז שיחק 32.

הוא קלע שני סלים בעזרת חדירות, אחת מהן אחרי שחטף כדור ורץ מגרש שלם לליי-אפ מצוין, אבל החטיא את 4 הניסיונות שלו לשלשה כשכל הזריקות הלכו קצר מדי. הוא שוב נראה מלא ביטחון, סחט עבירות ושיחק ללא חשש. עם זאת, קבוצתו שוב הפסידה, בפעם השנייה בקדם העונה. וושינגטון ודטרויט ייפגשו שוב בשבת בלילה. בראדלי ביל קלע 10 נקודות לוושינגטון, טרוי בראון ג'וניור סיים עם 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully