וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.12: ראיולה נצפה בטורינו, דיבאלה וברנרדסקי הוצעו ליונייטד

הקאמבק מתקרב? נציגי יובנטוס ייפגשו עם סוכנו של הקשר וכבר גיבשו הצעה. איסקו ואסנסיו עשויים לעזוב את ריאל כדי לקדם את עסקת אמבפה

תקציר: שפילד יונייטד - מנצ'סטר יונייטד 3:2/ספורט 1

העברות

* שאלקה 04 מינתה את הוב סטיבנס למאמנה באופן זמני, אחרי שפיטרה קודם לכן מנואל באום בעקבות פתיחת העונה הגרועה, שדרדרה את הקבוצה למקום האחרון בבונדסליגה.

שמועות

* השמועות על מעברו המתקרב של פול פוגבה ליובנטוס מתחממות. באיטליה מדווחים שסוכן העל מינו ראיולה נצפה בטורינו לקראת פגישה כביכול עם ראשי יובנטוס, שמטרתה להחזיר את הקשר הצרפתי לגברת הזקנה. לפי ESPN, יובה מוכנה לוותר על לא מעט כדי לצרף את פוגבה, ובין היתר הציעה ליונייטד את פאולו דיבאלה ופדריקו ברנרדסקי.

* בברצלונה מכחישים: פיליפה קוטיניו לא יימכר בינואר. הבוקר דווח בקטאלוניה ששכרו של הקשר הברזילאי מעמיס על המועדון, אולם בברצלונה הכחישו את הדיווח וטענו ש"אין שום סיכוי שקוטיניו לא יסיים את העונה אצלנו".

* לפי "ספורט" הקטלאני, שלל קבוצות בכירות ביבשות רוצות את איסקו, כולל יובנטוס, מילאן, ארסנל, אברטון וסביליה. קשר ריאל מדריד מאוכזב ממיעוט הדקות שהוא מקבל בריאל מדריד ועשוי לבקש לעזוב בחלון ההעברות הנוכחי.

* לפי דיווחים בספרד, שחקן נוסף שעשוי לעזוב את ריאל בינואר הוא מרקו אסנסיו. הקשר נמצא על הכוונת של ליברפול ופריז סן ז'רמן, וזינדין זידאן עשוי להתרצות ולאפשר לו לעזוב, מה שיפתח לו את האפשרות לרענן את הסגל.

* עזיבה אפשרית של איסקו ו/או מרקו אסנסיו עשויה לסייע לריאל מדריד לסלול את הדרך לעסקת הענק הגדולה הבאה: החתמת קיליאן אמבפה. לפי "אס", באיירן מינכן ירדה מהחלוץ הצעיר בשל עלויותיו הגבוהות, והוא מנגד מסרב להאריך חוזה בפריז סן ז'רמן - מה שכביכול עשוי להביא אותו לבירת ספרד. לפי הדיווח, ריאל בוחנת שתי אפשרויות: רכישה שלו מפריז סן ז'רמן בקיץ 2021, או החתמה שלו כשחקן חופשי בקיץ 2022.

* רומא מעוניינת בחלוץ גנט רומן יארמצ'וק בן ה-25, שכבש העונה 13 שערים בליגה הבלגית. גם ספורטינג ליסבון וגלטאסראיי הביעו עניין בחלוץ.

* וולבס מעוניינת בחלוץ ליברפול דיבוק אוריגי, שלא ממש זוכה לדקות משחק מיורגן קלופ. הזאבים, שמכרו לליברפול את דיוגו ז'וטה בחלון ההעברות הקיצי, איבדו לאחרונה את ראול חימנס לאחר שהוא נפצע בצורה קשה במהלך המשחק מול ארסנל.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
שחקני ריאל מדריד איסקו, מרקו אסנסיו חוגגים. רויטרס
יתפזרו לקבוצות אחרות? איסקו ואסנסיו/רויטרס
ארקדיוש מיליק שחקן נאפולי. רויטרס
צפוי לעזוב את נאפולי בינואר. מיליק/רויטרס

* אייאקס רוצה למכור את החלוץ המקסיקני אדסון אלבארס, שנרכש מקלוב אמריקה בשנה שעברה והגיע עם ציפיות גבוהות אך לא ממש עמד בהן.

* נאפולי רוצה 15 מיליון יורו על ארקדיוש מיליק, אם הוא יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי. יובנטוס, טוטנהאם ואתלטיקו מדריד הביעו עניין בחלוץ הפולני, שכבש 48 שערים ב-122 במדי הדרומיים.

* בנו של ויין רוני קאי בן ה-11 חתם בקבוצת הילדים של מנצ'סטר יונייטד, בה האב שיחק 13 שנים וכבש 253 שערים ב-559 הופעות. "זה יום מלא גאווה", כתב האב, "קאי חותם במנצ'סטר יונייטד. תמשיך לעבוד קשה, בן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully