וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסי השנה של פיפ"א: לבנדובסקי שחקן השנה, נוייר השוער, קלופ המאמן

כוכבה של באיירן מינכן זכה כצפוי בתואר היוקרתי. המאמן שהוליך את ליברפול לאליפות זכה בתואר בפעם השניה ברציפות, נוייר הקדים את אליסון ואובלק, השער של סון נבחר כיפה ביותר

תקציר: שער השנה של פיפ"א, יונג מין סון/ספורט 1

שנת 2020 ממש לקראת סיום ובפיפ"א התפנו כדי לחלק את הפרסים האישיים לשחקני השנה החולפת ומעל כולם - רוברט לבנדובסקי. החלוץ הפולני הנפלא שהוליך את באיירן מינכן לזכייה בליגת האלופות ובאליפות בעונה החולפת, זכה כצפוי בתואר שחקן השנה. לבנדובסקי פתח גם את העונה הנוכחית בצורה נהדרת וכבש 14 שערים ב-12 מחזורים.

יורגן קלופ, המאמן שהוביל את ליברפול לאליפות אחרי בצורת של 30 שנה ולזכייה בליגת האלופות עונה לפני כן, זכה בפעם השנייה ברציפות בתואר מאמן השנה. זאת למרות שהאנזי פליק הוליך את באיירן לטרבל מרשים ביותר עם זכייה בכל התארים והיה חתום גם על ה-2:8 הבלתי נשכח על ברצלונה.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן, שחקן העונה של ליגת האלופות. רויטרס
מישהו מופתע? לבנדובסקי שחקן השנה/רויטרס

בפרס שוער השנה זכה מנואל נוייר, שוערה המצוין של באיירן מינכן ונבחרת גרמניה. נוייר גבר על אליסון שוער ליברפול ויאן אובלק שוערה של אתלטיקו מדריד.

מנואל נוייר אמר אחרי הזכייה: "זו אחת השנים הטובות ביותר בקריירה שלי. מה שהשגנו ביחד היה מדהים".

יונג מין סון הכוכב הקוריאני של טוטנהאם קיבל את הכבוד כאשר השער שלו מול ברנלי נבחר לשער היפה של השנה. סון לקח כדור בחצי של הקבוצה שלו, דהר לאורך שלושת רבעי מגרש כשהוא משאיר את כל שחקני ההגנה מאחוריו ונעצר רק עם הכדור ברשת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול רוג'ר מרטי שחקן לבנטה. רויטרס
נכנס לנבחרת השנה למרות פתיחת העונה החלשה. מסי/רויטרס

למרות שמנואל נוייר נבחר כשוער השנה, הוא לא נכנס באופן תמוה לנבחרת השנה שמורכבת מאליסון בשער ולפניו טרנט אלכסנדר ארנולד, וירג'יל ואן דייק, סרחיו ראמוס ואלפונסו דייויס. בקישור יוזוע קימיש, קווין דה בראונה וטיאגו אלקנטרה. בהתקפה: ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו ורוברט לבנדובסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully