וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן השנה: רונאלדו בחר במסי, מסי לא בחר ברונאלדו. לבנדובסקי: "רוצה להיות בטופ שנים"

החלוץ הפולני חגג את הזכייה בשחקן השנה של פיפ"א. נאתכו ורוטנשטיינר בחרו בלבנדובסקי, במי בחרו רונאלדו ומסי?

תקציר: שער השנה של פיפ"א, יונג מין סון/ספורט 1

אחרי הבחירה ברוברט לבנדובסקי לשחקן השנה מטעם פיפ"א ומנואל נוייר לשוער השנה, קיימה באיירן מינכן מסיבת עיתונאים בכיכובם של השניים. עוד לפני כן הודה מאמן ליברפול יורגן קלופ שהופתע כשנבחר למאמן השנה ואמר: "הרבה אנשים הופתעו כשקראו את שמי. אני גם ציפיתי לשמוע את שמו של האנזי פליק, אבל לא הייתי מעורב בהצבעה. זה כבוד גדול וקשה לי להאמין". לאון גורצקה צייץ תמונה של שחקני באיירן מניפים את פליק וכתב: "מאמן העונה ב-100%".

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. GettyImages
לבנדובסקי עם הגביע/GettyImages

הציוץ של לאון גורצקה

רוברט לבנדובסקי אמר: "אני שמח מאוד להיות כאן אחרי כל כך הרבה שנים של עבודה קשה, זו הייתה שנה מופלאה. תמיד קשה להישאר בפסגה, אבל אנחנו רוצים להישאר שם. תודה לכולם בצוות ולחבריי לקבוצה. בלעדיהם כל זה לא היה אפשרי. אני כל כך גאה. מסי ורונאלדו משחקים ברמה הכי גבוהה כבר שנים ועכשיו אני כאן. זה אומר שהעבודה הקשה השתלמה. ייקח לי זמן לעכל את זה. יהיה לי קשה להירדם הלילה. לא משנה בכמה תארים זכיתי, זה אף פעם לא יספיק. אני כבר חושב על התארים הבאים, זו המנטאליות שלי ושל הקבוצה. לזכות בתואר פעם אחת זה קשה, אבל בפעם השנייה זה יותר קשה. אני מקווה שנוכל לחגוג את התואר הבא עם האוהדים. אני מקווה שאמשיך לשחק עוד הרבה זמן. אני מרגיש טוב ולא חושב על סוף הקריירה שלי. אני רוצה להיות בפסגה העולמית עוד הרבה שנים. הציפיות הן גבוהות בכל שנה".

מנואל נוייר אמר: "תארים אישיים ותארים עם הקבוצה הם לא אותו דבר, אי אפשר להשוות ביניהם. בשבילי, התארים עם הקבוצה חשובים יותר. אפשר לחגוג אותם עם כל הקבוצה. כשאתה חוגג עם הקבוצה אז זה משהו מיוחד מאוד כי כולכם עבדתם ביחד על זה כל השנה. כשהייתי בן ארבע פשוט הכניסו אותי לשער. לא היה לנו שוער ואף אחד לא רצה להיות בשער אז אני נכנסתי. עשיתי את העבודה שלי בצורה טובה ומאז אני בשער".

מנואל נוייר שוער באיירן מינכן. GettyImages
"בשבילי התארים הקבוצתיים הם תמיד יותר חשובים מהאישיים". נוייר/GettyImages

פיפ"א פרסמה גם למי הקפטנים של הנבחרות הצביעו. ליאונל מסי בחר את ניימאר במקום הראשון, את קיליאן אמבפה שני ואת רוברט לבנדובסקי רק שלישי. כריסטיאנו רונאלדו פרגן ללבנדובסקי את המקום הראשון ובחר במסי ובאמבפה אחריו. קפטן ישראל ביברס נאתכו בחר ברוברט לבנדובסקי כשאחריו טיאגו אלקנטרה וקווין דה בראונה. רוברט לבנדובסקי בחר בחברו לשעבר מבאיירן מינכן טיאגו אלקנטרה כשאחריו ניימאר וקווין דה בראונה.

סרחיו ראמוס בחר ברוברט לבנדובסקי ואחריו טיאגו אלקנטרה וניימאר. קפטן נבחרת צרפת הוגו לוריס בחבר בלבנדובסקי, טיאגו אלקנטרה וקיליאן אמבפה שלישי. קפטן אנגליה הארי קיין בחר ברוברט לבנדובסקי במקום הראשון ואחריו קווין דה בראונה וליאונל מסי. קפטן גרמניה מנואל נוייר בחר בלבנדובסקי ואחריו קווין דה בראונה וטיאגו אלקנטרה. ג'ורג'ו קייליני האיטלקי בחר בכריסטיאנו רונאלדו, שמשחק איתו באותה קבוצה, ואחריו לבנדובסקי וראמוס. בברזיל טיאגו סילבה הצביע לניימאר, אמבפה ולבנדובסקי רק שלישי. אנדרו רוברטסון מליברפול וסקטלנד בחר בלבנדובסקי ואחריו בטיאגו אלקנטרה ווירג'יל ואן דייק. גארת' בייל מוויילס וטוטנהאם בחר בלבנדובסקי, טיאגו אלקנטרה וסאדיו מאנה.

מאמן נבחרת ישראל וילי רוטנשטיינר הצביע לרוברט לבנדובסקי, כריסטיאנו רונאלדו וקווין דה בראונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully