וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אטפלד נתן לשחקניו לבחור תכנית משחק. מחמאות לשדה ופרייטר

17.12.2020 / 6:42

המאמן התייעץ עם השחקנים לגבי דרך המשחק מול מכבי תל אביב לפני המשחק והחמיא להם על כך בסיום התיקו: "כולם הימרו שנחטוף חזק, אבל יכולנו לקחת שלוש נקודות". הצעיר שהחליף את אלמוג כהן והג'מייקני שכבש שער נהדר זכו למילים חמות מהצוות המקצועי

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט 1

תחושה של אכזבה במכבי נתניה אחרי התיקו אמש (רביעי) מול מכבי תל אביב בבלומפילד (2:2). "יכולנו לקחת שלוש נקודות, הם בתקופה רעה", נאמר בחדר ההלבשה בתום המשחק. "כולם הימרו שנחטוף חזק, אבל יש חבורה של גברים צעירים שרוצים מאוד להצליח".

בקבוצה סיפרו שהמאמן ריימונד אטפלד שוחח אתמול באסיפה עם השחקנים והתייעץ איתם באיזו תכנית משחק לנקוט מול מכבי תל אביב. "ריימונד אמר שאנחנו אלה שבסופו של דבר משחקים במגרש ולכן אנחנו צריכים להיות שותפים להחלטה", סיפרו שחקנים. "אמרנו שאנחנו רוצים לפתוח עם לחץ גבוה ובהמשך למשוך אותם אלינו". אטפלד קיבל את ההחלטה של השחקנים והלך איתם ובסיום החמיא לבחוריו על הדרך בה בחרו לשחק את המשחק.

יובל שדה שחקן מכבי נתניה מול אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
המשחק הכי טוב שלו בקבוצה. יובל שדה/ברני ארדוב

בקבוצה החמיאו לשחקנים רבים ובראשם ליובל שדה הצעיר שלקח את המקום של אלמוג כהן הפצוע ונתן עד כה את המשחק הכי טוב שלו במכבי נתניה. גם הג'מייקני קוון פרייטר שכבש שער נהדר זכה למלים חמות מהצוות המקצועי. כארם ג'אבר זכה לפרגון גדול אחרי שבתחילת העונה פחות שיחק וכעת הוא מקבל את המקום מחדש.

אטפלד אמר בסיום בחדר ההלבשה לשחקנים: "תשמחו ותנוחו כי בשבת מחכה לנו בני יהודה לסוג אחר של משחק לחלוטין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully