וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוניס אובד עצות: "לפעמים אין תשובות. קשה למצוא פתרונות לבעיות"

16.12.2020 / 22:55

מאמן מכבי תל אביב תירץ את התיקו עם נתניה: "אנחנו בתקופה עמוסה, חסרה לנו אינטנסיביות". אטפלד: "השחקנים תומכים בכדורגל ההתקפי שלי"

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי נתניה 2:2/ספורט 1

מכבי תל אביב הולכת ומתרחקת מהאליפות. האלופה סיימה הערב (רביעי) ב-2:2 מאכזב עם מכבי נתניה באצטדיון בלומפילד, ונותרה במרחק של שש נקודות מהמוליכה מכבי חיפה. גאורגיוס דוניס ביצע מיני-מהפכה בהרכב עם חמישה שינויים במטרה לייצב את ההגנה המקרטעת, אבל גם הפעם זה עזר: קוון פרייטר (30) ודולב אזולאי (67) כבשו פעמיים לזכות נתניה, ולמרות חזרה מפיגור כפול בחסות שערים של אייל גולסה (53) ויונתן כהן (79), הפעם המהפך לא הושלם, ונראה שהליגה הולכת ובורחת.

"היום שיחקנו בצורה שונה. הגול השני שספגנו בכדור קרן לא היה טוב. אנחנו מנסים למנוע את זה. ניסינו ללחוץ גבוה יותר ושחקני ההגנה שלנו ניסו להתרגל לזה", אמר מאמן מכבי תל אביב גאורגיוס דוניס. "אני חושב שההגנה שלנו תשתפר ככל שהזמן יעבור. היה משחק מוזר מאוד. התחלנו טוב מאוד ויצרנו מצבים, יכולנו להבקיע אבל שוב נקלענו לפיגור והיינו צריכים לחזור. לפעמים אין תשובות בכדורגל. התשובה הכי טובה היא העבודה באימונים, אין מה לעשות. בחודש האחרון אנחנו בתקופה קשוחה מאוד, יש לנו משחק בכל שלושה ימים, ולכן לפעמים חסרה לנו אינטנסיביות. אנחנו מודעים לבעיות, אבל קשה למצוא להן פתרונות".

גאורגיוס דוניס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא מוצא פתרונות. דוניס/ברני ארדוב

מאמן מכבי נתניה ריימונד אטפלד אמר בסיום: "היה משחק אינטנסיבי. היינו יכולים להכריע את המשחק הרבה פעמים, אבל גם אפשרנו להם לא מעט מצבים ולכן אני חושב שהתוצאה משקפת. במחצית הראשונה היינו טובים יותר וראויים לסיים ביותר מיתרון של שער אחד, אבל במחצית השנייה הם באו עם כל מה שנשאר להם. יש לנו לוח זמנים די עמוס, הסגל שלנו פחות עמוק אבל כמאמן נשאר לך רק להכין את השחקנים עד כמה שאפשר.

על הסגנון שלו: "אני אוהב לשחק כדורגל התקפי עם הרבה לחץ. זה הכדורגל ששיחקתי גם עם בית"ר תל אביב/רמלה, וגם השחקנים של נתניה רוצים לשחק כדורגל כזה. הם אמרו לי שהם רוצים לתת למכבי תל אביב את התחושה שאין להם מה להרוויח במשחק הזה. בנינו על העייפות שלהם מהמשחק נגד הפועל חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully