וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא נרגעת, גורם באיגוד השופטים: "פסילת השער נכונה"

17.12.2020 / 6:55

במחזיקת הגביע זעמו אחרי ביטול שער הניצחון בדקה ה-97 מול חדרה: "איך אפשר לפסול שער כזה תוך שלוש שניות?", מקורבים לבר נתן: "זה שהוא שיתף את גרינפלד לא אומר שהוא טעה". אכזבה בקבוצה מהורדת ההילוך במהלך המשחק, מחמאות לחטואל, ספורי ולויטה

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

עיקרי הדברים

  • בבאר שבע התלוננו על שיתוף גרינפלד בהחלטה לפסול את שער הניצחון
  • גורם סביבתו של בר נתן: "מה שחשוב הוא שהתקבלה ההחלטה הנכונה"
  • גורם באיגוד השופטים גיבה אותו: "באר שבע לא יכולה לטעון לקיפוח"
  • תסכול בבאר שבע מהורדת ההילוך, מחמאות לחטואל, ספורי ולויטה

בהפועל באר שבע לא נרגעים גם הבוקר (חמישי) מההחלטה של דניאל בר נתן לפסול את שער הניצחון של איתמר שבירו בתוספת הזמן מול הפועל חדרה (2:2). במועדון רותחים על כך ששופט המשחק קרא לשופט הרביעי אוראל גרינפלד לעמדת ה-VAR ונראה היה בעיני אנשי באר שבע שהוא נותן לגרינפלד לקבל את ההחלטה על פסילת השער במקומו. זאת ועוד, בבאר שבע הרגישו שצמד השופטים קיבלו את ההחלטה מהר מדי ועל כך הלינו אמש וגם הבוקר. "איך אפשר לפסול שער כזה חשוב ובדקה כזו קריטית תוך שלוש שניות?", האשימו בקבוצה.

שחקני הפועל באר שבע עם המאמן יוסי אבוקסיס מול השופט דניאל בר נתן. שלומי גבאי
"הפועל באר שבע לא יכולה לטעון לקיפוח". דניאל בר נתן בעין הסערה/שלומי גבאי

מקורבים לבר נתן טענו אמש כי מותר לו להתייעץ עם איש נוסף מצוות השיפוט, כל שכן כשהיה מדובר בשופט הבכיר של ישראל אוראל גרינפלד ובמיוחד כשהיה מדובר בהחלטה הרת גורל של פסילת שער על סף השריקה לסיום המשחק. גורם בסביבתו של בר נתן אמר אמש: "מה שחשוב שדניאל קיבל את ההחלטה הנכונה. זה שהוא שיתף את גרינפלד לא אומר שהוא טעה. מה שחשוב שהתקבלה ההחלטה הנכונה והיא לפסול את השער כי שחקן אחר של באר שבע היה בנבדל בעת ההגבהה לרחבה ואותו שחקן יצר מגע עם הבלם של חדרה".

גורם באיגוד השופטים גיבה אמש את הדברים ואמר: "נכון שהיה עדיף שדניאל יקבל את ההחלטה לבד ולא יזדקק לאוראל וזאת בעיקר למראית עין, אבל מה שחשוב שההחלטה לפסול את השער היתה נכונה. הפועל באר שבע לא יכולה לטעון לקיפוח. גם ההחלטה להעניק פנדל חוזר להפועל חדרה היתה במקום".

שחקן הפועל חדרה אונוריודה אודה מול שחקן הפועל באר שבע אוהד לויטה. שלומי גבאי
עצר שני פנדלים מדהימים. אוהד לויטה/שלומי גבאי

למרות שסיימה את המשחק רק בתיקו והרגישה שלקחו לה שתי נקודות, בהפועל באר שבע יצאו ברגשות מעורבים, שכן לקבוצה גם היו רגעים טובים מאוד אמש, בעיקר בחצי השעה הראשונה, בה שיחקה הפועל באר שבע כדורגל טוב, לחצה, איימה על השער של רובי לבקוביץ' ואף כבשה שער מרגליו של אנתוני וראן שנמצא בכושר הבקעה מצוין.

יחד עם זה, בהמשך הפסיקו השחקנים לשחק ונתנו להפועל חדרה לחזור למשחק. מי שזכו למלים טובות היו רותם חטואל ששוב כבש ונראה שהוא הופך להיות שחקן לגיטימי שיכול גם לעלות בהרכב, רמזי ספורי שחוזר מפציעה ממושכת והיה מעורב בכל ההתקפות הטובות שהיו בסוף המשחק וכמובן השוער אוהד לויטה שעצר שני פנדלים בצורה מדהימה.

ספורטאי השנה של 2020

רוברט לבנדובסקי
ארלינג הולאנד
סאדיו מאנה
סרחיו ראמוס
לברון ג'יימס
לואיס המילטון
רפאל נדאל
פטריק מהומס
ג'ושוע צ'פטגאי
ארמנד דופלנטיס
25581 משתתפים

ספורטאית השנה של 2020

סופיה קנין
איגה שביונטק
אדה הגרברג
ויויאן מידמה
בריאנה סטיוארט
אג'ה ווילסון
לטסנבט גידיי
סיפאן חסן
12618 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully