וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זעם בהפועל באר שבע: "ממתי השופט הרביעי מקבל החלטות כאלה במקום השופט הראשי?"

16.12.2020 / 22:04

כעס גדול במועדון על הדרך בה הוחלט על ביטול השער בדקה ה-97 מול חדרה: "מה השופט הרביעי עשה שם בכלל?". אבוקסיס: "בר נתן עשה משהו לא יפה". מימר: "ה-VAR החזיר לנו נקודה הפעם"

תקציר: הפועל חדרה - הפועל באר שבע 2:2/ספורט 1

איזו דרמה קיבלנו הערב (רביעי) בנתניה. הפועל חדרה והפועל באר שבע נפרדו ב-2:2 במשחק שהיה בו כמעט הכול. באר שבע הובילה ראשונה משער של וארן, גוזלן השווה וחדרה קיבלה הזדמנות לעלות ל-1:2 בפנדל, אבל לויטה עצר את הבעיטה של אודה. בר נתן פסק על בעיטה חוזרת בגלל כניסה מוקדמת לרחבה, אב לויטה הדף שוב, הפעם את הפנדל של גוזלן. אלא שהדרמה האמיתית התרחשה בדקות הסיום. גלעד אברמוב קבע 1:2 בדקה ה-78, אך רותם חטואל השווה בדקה ה-91. גמור? ממש לא. איתמר שבירו הפך בדקה ה-97 ושחקני באר שבע כבר חגגו בטירוף, אבל השער נפסל כי אגודלו היה בנבדל והוא כביכול היה מעורב במהלך. איזה משחק משוגע.

בהפועל באר שבע זעמו על קלות הדעת שבה התקבלה ההחלטה בשניות הסיום. "מבלי להכנס לדיון האם השער חוקי או לא", אמרו במועדון, "לא ייתכן שהחלטה כל כך משמעותית וכל כך גבולית נפסקת תוך שלוש שניות של צפייה ומוכרעת על ידי השופט הרביעי. מה השופט הרביעי עשה שם בכלל? ממתי הוא אמון על החלטות כאלה במקום שופט המשחק?".

מאמן הפועל באר שבע יוסי אבוקסיס עם שופט הכדורגל דוד בר נתן. שלומי גבאי
הרבה עצבים בסיום. יוסי אבוקסיס ושחקני הפועל באר שבע סביב השופט דניאל בר נתן/שלומי גבאי

יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל באר שבע, אמר בסיום: "כל המשחק המטורף הזה עובר לי בראש עכשיו. חצי השעה ראשונה הייתה אולי הכי טובה שלנו העונה. עשינו שער אחד ובמקום לעשות את השני הרגשנו נינוחים מדי. כשמורידים את הרגל מהגז אז גם סופגים. משחק מוזר, עם חצי שעה מצוינת והמשך רע ואז התאבדנו עם חילופים התקפיים. בסוף הייתה החלטת VAR אחת שאין לי מה להגיד. מה שבר נתן עשה היום זה לא יפה ולא מכובד, ההתייעצות עם השופט הרביעי. אני אתאפק עוד קצת, אבלע את הרוק ולא אדבר. כנראה שחגגתי מוקדם מדי. אבל גם ה-2:2 עדיף מהפסד".

עוד בוואלה!

ליגת העל: שער ניצחון של שבירו נפסל, באר שבע וחדרה נפרדו ב-2:2 דרמטי

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן הפועל חדרה עם שחקניו. שלומי גבאי
"דברים שלא קורים כל יום". שרון מימר בסיום/שלומי גבאי

שרון מימר, מאמן הפועל חדרה: "עם האדרנלין והדופק שלי כרגע, אני יכול להיות פה גם עם בגד ים. היו תהפוכות ודברים שלא קורים כל יום, ולנו כמאמנים זה טירוף. לא הגיע לנו להפסיד ולטעמי גם היינו ראויים לניצחון. אני גאה בשחקנים, הראינו שאנחנו לא נופלים בליגה הזאת מרוב הקבוצות. הפסדנו כבר נקודות בגלל ה-VAR והיום הוא החזיר לנו נקודה. חמש דקות של חוסר ריכוז השאירו אותנו עם נקודה, ואלוהים היה איתנו בדקה האחרונה".

שובל גוזלן הוסיף: "הגענו למשחק מול בני יהודה עם הגב לקיר וניצחנו שם. היום באנו מול קבוצה מאוד איכותית ובפורמה טובה, וידענו לנטרל אותה. למעט חצי השעה הראשונה, הייתה שליטה אבסולוטית שלנו. חבל שבסוף נפלנו על הדברים הקטנים. אני לא יודע מה היה בסוף, אבל גם עם ה-2:2 אנחנו שמחים. הגול היה מאה אחוז שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully