וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו עקץ את קלופ ואמר "הקבוצה הטובה יותר ניצחה", בליברפול נקרעו מצחוק

מאמן טוטנהאם ביקר את מאמן האלופה אחרי ההפסד ("השופטים נותנים לקלופ להתנהג כמו שהוא מתנהג, זו לא בעיה שלי"), בליברפול לא התרשמו

תקציר: ליברפול - טוטנהאם 1:2/ספורט 1

ליברפול רשמה אמש (רביעי) ניצחון ענק עם 1:2 ביתי על טוטנהאם משער של רוברטו פירמינו בדקה ה-90. הניצחון הזה הקפיץ את הקבוצה של יורגן קלופ אל המקום הראשון עם 28 נקודות לעומת 25 של התרנגולים. בסיום המשחק נראה על הדשא ויכוח בין שני המאמנים יורגן קלופ וז'וזה מוריניו.

אומנם טוטנהאם הגיעה לכמה מצבים טובים במחצית השנייה, אבל המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של ליברפול ושחקניה. למרות זאת, מוריניו נשאל בסיום על חילופי הדברים עם יורגן קלופ, ואמר: "אמרתי לו שהקבוצה הטובה יותר הפסידה, אבל הוא לא הסכים עם דעתי".

הפורטוגלי נשאל על היחסים בינו לבין יורגן קלופ ואמר: "הכול בסדר בינינו, השופטים נותנים לו להתנהג כמו שהוא מתנהג, אבל זו לא הבעיה שלי. אני עצוב כי אני לא יכול לעשות את זה, אבל זה מה שזה". קלופ עצמו נשאל על ה"עימות" ביניהם, ואמר: "זה לא התחמם בכלל. הוא לא היה מרוצה כי הוא אמר לי שהקבוצה הטובה יותר הפסידה - ואני הייתי בטוח שהוא מתבדח! אבל הוא לא. אז זהו". שחקן נוסף שהגיב בבדיחות דעת לטענה של מוריניו היה טרנט אלכסנדר ארנולד, שצייץ "הקבוצה הטובה יותר ניצחה" והוסיף אימוג'י של חיוך משועשע.

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם עם יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
שיחה ידידותית? לא כל כך. מוריניו וקלופ/רויטרס
רוברטו פירמינו שחקן ליברפול. רויטרס
שער ניצחון מתוק. פירמינו/רויטרס

עוד מוריניו אמר אחרי המשחק: "הגיע לנו לנצח אז ברור שאני מאוכזב. כמובן שליברפול החזיקה יותר בכדור, אבל כשהוא היה ברגליים שלנו, ידענו לפגוע בהם והיינו חייבים לכבוש את השני והשלישי כדי להרוג את המשחק. שלטנו במשחק למרות שליברפול החזיקה יותר בכדור. במשחק כזה לא תקבל עשרה מצבים ואתה חייב לנצל את השניים שלושה שכן יהיו לך. תיקו אולי היה הוגן, אבל ההפסד הוא ממש ממש לא הוגן". הפורטוגלי נשאל על היחסים בינו לבין יורגן קלופ ואמר: "הכול בסדר בינינוו, השופטים נותנים לו להתנהג כמו שהוא מתנהג, אבל זו לא הבעיה שלי. אני עצוב כי אני לא יכול לעשות את זה, אבל זה מה שזה".

קלופ הוסיף: "היה משחק טוב נגד קבוצת מתפרצות מפלצתית. טוטנהאם כבשה שער והיו לה שני מצבים, אבל חוץ מזה שלטנו לגמרי במשחק וזה ניצחון שמגיע לנו מאוד, אני מרוצה. לדעתי השער של טוטנהאם נכבש מנבדל. הם צפו בזה 20 פעם, אבל כשאני ראיתי הבנתי ישר שזה נבדל. אי אפשר להאשים אף אחד, הדרך הטובה ביותר להתגונן מול טוטנהאם היא להחזיק בכדור כל הזמן. היה משחק טוב מאוד ואני שמח שכבשנו את השער הזה. פירמינו, איזו נגיחה, אני מאושר בשבילו. איזה משחק היה לו, התנועה שלו, הוא פותח מרווחים עבור האחרים". על השיחה שניהל בסיום עם מוריניו: "שום דבר רציני, לא היה בינינו ויכוח".

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון אמר: "היה משחק טוב, טקטי מאוד, כנראה שהחזקת הכדור שלנו הייתה צפויה. יצרנו מצבים ומנענו מהם לצאת למתפרצות. בסף הכול הופעה מדהימה. אנחנו מתרכזים ורוצים להמשיך חזק עד שריקת הסיום. אני מאושר מהניצחון, הגיע לנו לנצח. זו הייתה אחת ההופעות הטובות שלנו העונה".

ציוץ של טרנט אלכסנדר ארנולד על מוריניו. טוויטר, צילום מסך
ציוץ של טרנט אלכסנדר ארנולד על מוריניו/צילום מסך, טוויטר

המספרים

* ליברפול לא הפסידה ב-66 משחקי הליגה האחרונים שלה באנפילד (55 ניצחונות ו-11 תוצאות תיקו) כשההפסד האחרון שלה היה לקריסטל פאלאס של סם אלרדייס באפריל 2017.

* טוטנהאם ניצחה פעם אחת ב-27 משחקי הליגה האחרונים שלה באנפילד (18 הפסדים ו-8 הפסדים). הניצחון האחרון היה במאי 2011 עם הארי רדנאפ.

* רק נגד צ'לסי (102) טוטנהאם ספגה יותר שערי פרמיירליג מאשר מול ליברפול (97).

* זה היה הפסד הפרמיירליג הראשון של טוטנהאם אחרי 12 משחקים ברציפות, מאז המחזור הראשון אז נוצחה 1:0 על ידי אברטון בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully