וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: באיירן מינכן ניצחה 1:2 את וולפסבורג, 0:4 ללברקוזן

עודכן לאחרונה: 17.12.2020 / 0:11

צמד של לבנדובסקי סידר לאלופה שלוש נקודות לפני המשחק מול לברקוזן, שדרסה את קלן. לייפציג ניצחה 0:1 את הופנהיים

תקציר: חגיגת שערים מהבונדסליגה מחזור 12/ספורט 1

מחזור אמצע השבוע, שהוא המחזור ה-12 בבונדסליגה, ננעל הערב (רביעי) עם חמישה משחקים. באיירן מינכן השנייה ניצחה 1:2 את וולפסבורג הרביעית, לה זה ההפסד הראשון העונה. באייר לברקוזן הלוהטת דרסה 0:4 את פ.צ. קלן בדרבי, הופנהיים הפסידה 1:0 לר.ב. לייפציג. שאלקה האומללה נחלה הפסד שמיני העונה, 2:0 ביתי מול פרייבורג.

רוברט לבנדובסקי שחקן באיירן מינכן. רויטרס
251 שערי בונדסליגה. לבנדובסקי/רויטרס

צפו בתקציר: באיירן מינכן - וולפסבורג 1:2

תקציר: באיירן מינכן - וולפסבורג 1:2/ספורט 1

באיירן מינכן - וולפסבורג 1:2

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות בליגה, הצליחה הטרבליסטית לחזור לנצח ולהישאר צמודה לבאייר לברקוזן לפני הקרב הגדול בין השתיים במחזור הקרוב. דווקא וולפסבורג כבשה ראשונה בדקה החמישית אחרי טעות של לירוי סאנה. קווין אמבאבו הגביה מימין ומקסימיליאן פיליפ בעט נהדר מהאוויר פנימה את ה-0:1 של וולפסבורג. רוברט לבנדובסקי איזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם נגיחה מקרוב אחרי הגבהה של קינגסלי קומאן וקבע 1:1 עם השער ה-250 שלו בבונדסליגה אי פעם. לבנדובסקי כבש עוד אחד בדקה ה-50 עם סיומת חדה אחרי חדירה לרחבה וזה 1:2. הפולני עם השער ה-14 שלו בבונדסליגה העונה. וולפסבורג עם הפסד ראשון בבונדסליגה העונה. באיירן מינכן נעלה שנה קלנדרית שלמה ללא הפסד ביתי, לראשונה מאז 1981.

יוסוף פאולסן שחקן ר.ב. לייפציג. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
פאולסן חוגג את השער היקר שלו/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

תקציר: הופנהיים - ר.ב. לייפציג 1:0

תקציר: הופנהיים - ר.ב. לייפציג 1:0/ספורט 1

הופנהיים - ר.ב. לייפציג 1:0

אחרי שלושה משחקי חוץ נטולי ניצחונות הצליחה הקבוצה של יוליאן נאגלסמן להשיג שלוש נקודות חשובות מאוד שמשאירות אותה צמודה לבאיירן מינכן ובאייר לברקוזן לפני המפגש בין השתיים בשבת. יוסוף פאולסן כבש את השער היחיד בדקה ה-60 אחרי בישול של מרסל זאביצר וסידר ללייפציג ניצחון שמיני העונה. מונס דאבור, שלא שותף בשני המשחקים הקודמים של הופנהיים, פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-66.

פלוריאן וירץ שחקן באייר לברקוזן. GettyImages
וירץ כובש במחזור שני ברציפות/GettyImages

פ.צ. קלן - באייר לברקוזן 4:0

הקבוצה של פטר בוס ממשיכה בכושר החלומי שלה ותגיע למשחק הגדול מול באיירן מינכן מהמקום הראשון בטבלה וכשהיא הקבוצה היחידה שלא הפסידה העונה בבונדסליגה. מיטשל וייזר כבש במפתיע את השער הראשון כבר בדקה השמינית ומוסא דיאבי הכפיל כעבור שתי דקות אחרי מהלך אישי יוצא מן הכלל כדי לקבוע 0:2. דיאבי בישל את השלישי לפטריק שיק בדקה ה-54 ופלוריאן וירץ כבש מחזור שני ברציפות בדקה ה-59 אחרי בישול של לאון ביילי, 0:4 גדול ללברקוזן בדרבי.

רולאנד סאלאי פרייבורג. רויטרס
חגג על שאלקה. סאלאי/רויטרס

צפו תקציר: שאלקה - פרייבורג 2:0

תקציר: שאלקה - פרייבורג 2:0/ספורט 1

שאלקה - פרייבורג 2:0

אומנם חלפו רק 12 מחזורים, אבל כבר עכשיו אפשר להגיד שיש יורדת בטוחה. מועדון הפאר של שאלקה, שסובל מקשיים כלכליים, צועד בצעדי ענק לבונדסליגה 2 והערב הרויאל בלוז נחלו הפסד שמיני ב-12 מחזורים, כאשר זו הקבוצה היחידה בליגה שעדיין לא ניצחה. יחד עם העונה שעברה, שאלקה רושמת משחק 28 בליגה ללא ניצחון. החלוץ ההונגרי רולאנד סאלאי כבש צמד לאורחים (50 ו-68) שהשיגו ניצחון שלישי בלבד העונה והתרחקו מהאזור המסוכן.

משחק נוסף

ארמיניה בילפלד - אוגסבורג 1:0
לאוגסבורג: ג'פרי חובלוב (85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully