וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר התקרבה למילאן, רונאלדו החמיץ פנדל בתיקו של יובנטוס

עודכן לאחרונה: 16.12.2020 / 23:43

המוליכה חילצה 2:2 מול גנואה והנראזורי גברו 0:1 על נאפולי והקטינו את הפער לנקודה בלבד. 1:1 מאכזב לאלופה מול אטאלנטה

צפו בכל שערי המחזור ה-11 בבונדסליגה/ספורט 1

הצמרת האיטלקית המשיכה להתחמם הערב (רביעי) עם המחזור ה-12, כאשר המוליכה מילאן חילצה 2:2 מול גנואה ואינטר צימקה את הפער לנקודה בזכות 0:1 ביתי על נאפולי. יובנטוס מעדה עם 1:1 מול אטאלנטה והחמצת פנדל של כריסטיאנו רונאלדו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס אחרי החמצת פנדל. רויטרס
פנדל רע. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

יובנטוס - אטאלנטה 1:1

אנדראה פירלו לא הפסיד עדיין כמאמן בליגה, אבל האלופה היא מלכת התיקו עם שישה משחקים שלא הוכרעו ב-12 מחזורים. אטאלנטה השיגה נקודה גם בשני הביקורים הקודמים שלה אצל יובנטוס, ועשתה את זה גם הפעם, אחרי סערת פאפו גומס שאמור לעזוב בקרוב אחרי הסכסוך עם המאמן ג'אן פיירו גאספריני (נכנס כמחליף בדקה ה-53 אחרי שלא שותף כלל נגד פיורנטינה, וגם הספיק לשיר את המנון יובנטוס בפתיחה). אלברו מוראטה היה חתום על מהלך שהסעיר את הרשת, עם עקב מתחכם מול שער ריק שהפך להחמצה איומה, וארתור נאלץ לצאת בדמעות בגלל פציעה בירך בדקה ה-27, אבל שתי דקות לאחר מכן פדריקו קייזה השתחרר וירה בימין לחיבורים. בצד השני, רמו פרוילר ענה עם טיל משלו בימין מעמדה דומה והשווה בדקה ה-57. כריסטיאנו רונאלדו אמור היה להכריע את המשחק ולעלות לראש טבלת המבקיעים, אבל בעט פנדל חלש שפיירלואיג'י גוליני קלט בדקה ה-61.

ארתור שחקן יובנטוס לאחר שנפצע. רויטרס
נראה סובל. ארתור לאחר שנפצע/רויטרס

אינטר - נאפולי 0:1

ניצחון חמישי רצוף לנראזורי בליגה, ואחרי האכזבה בליגת האלופות הם רק נקודה מהיריבה המושבעת מילאן והמקום הראשון. אנטוניו קונטה הפך למאמן הראשון שמנצח את נאפולי בשלושת המפגשים הראשונים מאז אלפרדו פוני ב-1953, וזה קרה בזכות פנדל של רומלו לוקאקו בדקה ה-71. לורנצו אינסינייה הורחק לאחר מכן, ועוד במחצית הראשונה איבדה נאפולי את דריס מרטנס שנפצע. ג'נארו גאטוזו, שסובל מבעיה בעין והגיעה עם רטייה, סופר חמישה הפסדים העונה, כולל לשתי המילאנזיות וירד למקום הרביעי.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. רויטרס
ירייה אחת הספיקה. רומלו לוקאקו/רויטרס
דריס מרטנס שחקן נאפולי פצוע. רויטרס
נפצע בשלב מוקדם. דריס מרטנס/רויטרס

גנואה - מילאן 2:2

רצף המשחקים ללא הפסד שהחל אחרי גנואה (ניצחה 1:2 בסן סירו לפני הקורונה בתחילת חודש מרץ) כמעט הסתיים עבור הרוסונרי מול אותה יריבה, אבל גם הפעם הם נחלצו עם נקודה. המדורגת לפני אחרונה, שלא ניצחה מאז מחזור הפתיחה, הדהימה את המוליכה עם שער של האקס מתיאה דסטרו בדקה ה-47. המגן דוידה קלאבריה השווה עם שערו הראשון העונה בבעיטה שטוחה מרחוק בדקה ה-52, אבל דסטרו נגח נהדר והשלים צמד ראשון מאז 2017 בדקה ה-60. מי שהציל את מילאן הפעם היה שחקן ההגנה הצרפתי פייר קאלולו, שפתח לראשונה העונה והשווה אחרי קרן בדקה ה-83. הקבוצה של סטפנו פיולי עם 24 משחקים ללא הפסד ועדיין בראש הטבלה.

מתיאה דסטרו שחקן גנואה. רויטרס
כמעט ניצח את האקסית. מתיאה דסטרו/רויטרס

משחקים נוספים

פיורנטינה - ססואולו 1:1
לפיורנטינה: דושאן ולאחוביץ' (35 בפנדל). לססואולו: חאמד טראורה (13)

ורונה - סמפדוריה 2:1
לוורונה: מתיאה זקאני (70 בפנדל). לסמפדוריה: אלבין אקדל (41), ואלריו ורה (54)

פארמה - קליארי 0:0

ספציה - בולוניה 2:2
לספציה: אמבלה אנזולה (19 ו-63). לבולוניה: ניקו דומינגס (72), מוסא בארו (90+2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully