וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלד קומאן: "יש אווירה טובה מאוד בחדר ההלבשה של ברצלונה"

המאמן התייחס לדיווחים על קרירות בין השחקנים: "הם אפילו חגגו יחד את הכריסמס". על המשחק מול סוסיאדד: "היא מועמדת לאליפות". על מסי: "ההתקפה שלנו תלויה בו, לא יהיה עוד שחקן כזה"

תקציר: פולהאם - ליברפול 1:1/ספורט 1

אווירת הנכאים בברצלונה ניכרת היטב - אפילו אחרי ניצחונות. כך מגלים שחקני לבנטה, שהפסידו 1:0 לקטלאנים בשבת. כמה מהם סיפרו בעילום שם ל"ספורט" הקטלאני על המחזה המוזר שנגלה לנגד עיניהם בירידה לחדרי ההלבשה.

"צעדנו יחד במנהרה, ושחקני בארסה לא החליפו ביניהם מילה. היה שקט מוחלט. לא היה אפילו רמז לשמחה או שביעות רצון מצידם. זה היה מוזר", אמר אחד השחקנים.

שחקן נוסף אמר ל"ספורט" שהקרירות בין שחקני בארסה הורגשה גם במהלך המשחק. "הם בקושי מתקשרים ביניהם. אם הם מדברים, זה רק בשביל לומר את המינימום ההכרחי".

בדיווח צויין ששוררת בין שחקני ברצלונה "אפאטיות וקרירות" ושחדר ההלבשה רחוק מלהיות מאוחד. "למרות שהשחקנים עובדים קשה ומנסים להשתפר, הם לוקים מאוד בכל מה שקשור לחיבור קבוצתי. אין בעיות בין השחקנים הוותיקים והצעירים, אבל גם אין שום קרבה או חום ביניהם".

שחקני ברצלונה ליאונל מסי, אנטואן גריזמן. GettyImages
"יש קרירות בין השחקנים". מסי וגריזמן/GettyImages

רונאלד קומאן ערך היום מסע"ת לקראת משחק הקבוצה מחר מול סוסיאדד והתייחס ליחסים בין השחקנים: "אני רואה שיש אווירה טובה בחדר ההלבשה, לפני ואחרי אימונים ומשחקים. אתמול השחקנים חגגו את הכריסמס אחרי האימון".

על המפגש מול סוסיאדד: "כרגע סוסיאדד היא מועמדת לאליפות גם בגלל התוצאות וגם בגלל המשחקים שלה. אנחנו חייבים לנצח את המשחקים שנשארו עד סוף השנה אם אנחנו רוצים להיאבק על האליפות".

המאמן התייחס למסי, שיכול להשתוות לפלה כשחקן עם הכי הרבה שערים עבור מועדון אחד: "זה מאוד מרשים. לא יהיה לנו עוד שחקן כזה עם כזו יעילות ותרומה. זו הסיבה שהוא מספר 1 והוא עדיין חשוב מאוד לקבוצה. ההתקפה שלנו תלויה בו. זה מדהים מה שהוא עשה עבור המועדון הזה".

ליאונל מסי שחקן ברצלונה מול רוג'ר מרטי שחקן לבנטה. רויטרס
בעונה הבאה בפריז? מסי/רויטרס

האם ליאו מסי מתקרב לפריז סן ז'רמן, הקבוצה אותה יפגוש בקרוב בשמינית גמר ליגת האלופות? הדיווחים בספרד הולכים ומתחזקים, אבל חורחה מסי, אביו של הפרעוש ומי שמשמש כנציגו, טוען שאין בכך אמת.

אמש (שני) פרסם העיתונאי קים דומנק ב"אל צ'ירינגיטו", תוכנית טלוויזיה שידועה כפרו ריאל מדריד ומרבה לפרסם פרסומים מביכים על ברצלונה, שחלה התקרבות נוספת בין מסי לפ.ס.ז' אחרי שמסי האב נפגש כביכול עם נציגים קטארים בקונסוליה הקטארית בברצלונה. הפגישה נועדה לקדם כביכול את מעברו של מסי לפ.ס.ז', הקבוצה שלפי דיווחים הפכה לפייבוריטית לצרפו בעונה הבאה, כשחוזהו בברצלונה יסתיים.

עוד בוואלה!

ברצלונה בטוחה שהאליפות עדיין בהישג יד, בספרד קוטלים: "קבוצה חולה ועצובה"

לכתבה המלאה
חורחה מסי, אביו של ליאונל מסי. רויטרס
מכחיש הכול. חורחה מסי/רויטרס

בעוד קצת יותר משבועיים מסי יהיה רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה, ולפי שעה לא ברור עד כמה ריאלית האפשרות שיישאר בברצלונה.

כך או כך, אנשי מסי הכחישו את הדיווח בצורה גורפת. חורחה מסי העלה פוסט תגובה באינסטגרם וכתב על הפגישה שנערכה כביכול עם הקטארים: "שקר וכזב. זו עוד המצאה. לא עזבתי את ארגנטינה מאז חודש ספטמבר".

בכל מקרה, בברצלונה מבינים שאם הקטארים אכן ייכנסו למשחק וינסו לצרף את מסי, הסיכוי להשאירו יהיה קלוש. אגוסטי בנדיטו, אחד המועמדים לנשיאות ברצלונה, אמר בשבוע שעבר: "אני חושב שיהיה קשה מאוד לגרום למסי לשנות את דעתו ולהישאר. אם הקטארים של פ.ס.ז' יחליטו שהם רוצים להחתים את מסי בכל מחיר כדי לקדם את מונדיאל 2022, לא יהיה שום דבר שיכול לעצור בעדם. אני לא מאמין שיש לנו סיכוי להתחרות מולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully